PDK | |
---|---|
Вартість з ПДВ від, грн. | 5 757 360.00 |
Потужніcть | 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв. |
Прискорення 0-100 км/год | 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono) |
Максимальна швидкість | 306 км/год |
Споживання пального* Комбінований цикл, л/100 км | 9,4–9,3 |
Викиди CO2, г/км | 214 - 212 |
Panamera. Вона змінила все. Перш за все - водіїв. Спортивний дух - в бізнесі і повсякденному житті - знайшов своє втілення. Сміливість - своє відображення.
Споживання палива/викиди * Panamera Turbo: комбінований цикл, л/100 км: 9,4–9,3; викиди CO2, г/км: 214–212.
Кілька років тому світ преміальних автомобілів несподівано змінився. Великі, громіздкі автомобілі з м’якою оббивкою, здавалося б, вийшли з моди. На дорогах відбулися швидкі й динамічні зміни - з’явився новий спортивний автомобіль. Чотиримісний, з неповторним силуетом і ходовими якостями, які до сих пір були притаманні лише Porsche.
Panamera. Вона змінила все. Перш за все - водіїв. Спортивний дух - в бізнесі і повсякденному житті - знайшов своє втілення. Сміливість - своє відображення.
Настав новий час. Час рухатися вперед. На дорогах знову відбуваються зміни. Для спортивних водіїв - наші дизайнери та інженери створили нову Panamera. Зі сміливістю нового покоління.
Наші інженери засвідчили неабияку мужність в реалізації ідеї Panamera. Для цього, вони піддали сумніву вже досягнуте і відкрили багато наново. Поєднуючи при цьому уявні протиріччя: потужність і комфорт, динаміку і економічність, бізнес та відпочинок з сім’єю.
Зберігаючи вірність своїм традиціям, наприклад розмістивши замок запалення ліворуч, а тахометр по центру приладової панелі, ми завжди зможемо знайти «гени» Porsche. І що ми отримали в результаті? Унікальний автомобіль. У стилі Porsche.
Порівняно з попередніми, нові моделі мають значно кращі динамічні характеристики завдяки системам Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), Porsche 4D Chassis Control, 3-камерній пневматичній підвісці, а також, уперше для лінійки моделей Panamera, системі керування задніми колесами.
Дорогу освітлюють світлодіодні фари, якими оснащено всі моделі Panamera. У якості опції, доступні світлодіодні матричні фари з системою Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus).
Системи допомоги водію, такі як Porsche InnoDrive, зробили її більш безпечною та комфортною в керуванні. А завдяки системі Porsche Connect - всі нові моделі є частиною цифрових технологій. Тільки те, що вам потрібно, коли ви знаходитесь на шляху до майбутнього.
Нова Panamera. Сміливість змінює все.
Чи обов’язково спортивний седан повинен виглядати, як седан? Або він може бути більш атлетичним? Наприклад, мати акуратну лінію даху з елегантним і гармонійним силуетом, який асоціюється з двомісним купе?
Чи обов’язково спортивний седан повинен виглядати, як седан? Або він може бути більш атлетичним? Наприклад, мати акуратну лінію даху з елегантним і гармонійним силуетом, який асоціюється з двомісним купе?
У профілі та пропорціях нових моделей Panamera простежується ще більше схожості з іншими автомобілями Porsche, ніж будь-коли. Округлені форми, рельєфні «м’язи» і силует спортивної моделі — головні риси філігранного дизайну Panamera другого покоління.
Колісна база нової моделі на 3 см довша, ніж у попередниці. Коротший передній і подовжений задній звиси візуально надають автомобілю більше динаміки. Рельєфний дизайн бічних деталей кузова створює унікальну поясну лінію Porsche і підсилює відчуття легкості.
Легко впізнаваний елемент передньої частини автомобіля — світлодіодні фари з чотириточковими денними ходовими вогнями і системою керування світлом Porsche Dynamic Light System (PDLS) в моделі Panamera Turbo.
Характерні риси Panamera — світлова смуга в задній частині і тонкі рельєфні світлодіодні задні ліхтарі з інтегрованими чотириточковими стоп-сигналами. Інтегрований в кузов висувний задній спойлер створює додаткове притискне зусилля на задню вісь на високій швидкості.
Інтер’єр зазнав повного рестайлінгу і в той же час зберіг всі характерні риси Porsche. Висота центральної консолі збільшується ближче до передньої частини салону. Панель приладів пласка і широка.
Інтер’єр зазнав повного рестайлінгу і в той же час зберіг всі характерні риси Porsche. Висота центральної консолі збільшується ближче до передньої частини салону. Панель приладів пласка і широка. Аналоговий тахометр розташований в центрі комбінації приладів.
Ще одна нова концепція — кокпіт Porsche Advanced Cockpit. Центральна консоль Direct Touch Control має поверхню, яка нагадує скло, з сенсорними кнопками для безпосереднього доступу до найбільш важливих функцій. На консолі розташована компактна рукоятка перемикання передач. В панель приладів інтегровані 12-дюймовий сенсорний екрани з високою роздільною здатністю. Якщо за замовленням встановлений чотирьохзонний клімат-контроль, то разом з ним пасажири на задніх сидіннях отримують власний сенсорний дисплей. Два дисплея з високою роздільною здатністю — один праворуч, а другий ліворуч від тахометра, відображають віртуальні прилади, навігаційні мапи та багато іншої інформації.
Незважаючи на безліч функцій центральної консолі, водієві та пасажирам залишається багато місця для комфортної їзди. Для звичайного спортивного автомобіля це рідкість, але не для нової Panamera.
У двигуні V8 автомобіля Panamera Turbo використовуються дві турбіни типу Twin Scroll. Потоки відпрацьованих газів йдуть до турбінного колеса окремо, що забезпечує оптимізацію газообміну, що в результаті дає високий крутний момент, навіть на низьких оборотах.
Абсолютно нові двигуни - V6 з двома турбінами в Panamera 4S і V8 з двома турбінами в Panamera Turbo – компактніше й легше своїх попередників та оснащені VarioCam Plus. Обидва турбонагнітача тепер розташовуються між рядами циліндрів. Це скорочує відстань, яку проходить потік відпрацьованих газів до нагнітача, і дозволяє забезпечити швидкий відгук.
У двигуні V8 автомобіля Panamera Turbo використовуються дві турбіни типу Twin Scroll. Потоки відпрацьованих газів йдуть до турбінного колеса окремо, що забезпечує оптимізацію газообміну, що в результаті дає високий крутний момент, навіть на низьких оборотах.
Той хто попереду, завжди повинен рухатися далі. Доведено Panamera Turbo S E-Hybrid. Потенціал надпотужного гібрида - в потужному 4,0-літровому двигуні V8 з двома турбонагнітачами і електродвигуні. Їх мотив не складно збагнути: ефективна робота.
Витискати додаткову потужність з двигуна є сенс тільки в тому випадку, якщо Ви знаєте, як будете її використовувати, а також наскільки швидко і ефективно це буде відбуватися.
Витискати додаткову потужність з двигуна є сенс тільки в тому випадку, якщо Ви знаєте, як будете її використовувати, а також наскільки швидко і ефективно це буде відбуватися. Новітні моделі Panamera комплектуються новою 8-ступінчатою коробкою перемикання передач з подвійним зчепленням (PDK). Вона передає на колеса неймовірно високий крутний момент і гарантує прискорення, якого можна очікувати від спортивного автомобіля.
Передачі з першої по шосту мають спортивні значення передавальних чисел, а максимальна швидкість досягається на шостій передачі. У сьомої і восьмої передач велике передавальне число, що допомагає підтримувати низькі оберти двигуна на високій швидкості. Це підвищує паливну економічність і комфорт в тривалих подорожах. Передачі перемикаються чітко, за мілісекунди, без непотрібного відключення приводу — як і слід очікувати від спортивного авто.
Всі моделі Panamera - за винятком Panamera з 3,0-літровим двигуном V6 з двома турбінами і заднім приводом - оснащені системою Porsche Traction Management (PTM).
Всі моделі Panamera - за винятком Panamera з 3,0-літровим двигуном V6 з двома турбінами і заднім приводом - оснащені системою Porsche Traction Management (PTM). Ця система активного повного приводу з електронним багатодисковим зчепленням гарантує оптимальний розподіл крутного моменту в будь-якій дорожній ситуації — від потреби в максимальному прискоренні на довгих прямих ділянках до маневрування на крутих поворотах і на дорожньому покритті, що не забезпечує рівномірного зчеплення.
Багатодискове зчеплення регулює розподіл крутного моменту між задньою і передньою осями. Умови руху постійно відстежуються, завдяки чому система миттєво реагує на зміни дорожньої ситуації. Сенсори збирають безліч даних, у тому числі швидкість обертання всіх чотирьох коліс, бічне і поздовжнє прискорення автомобіля та кут повороту керма. Якщо існує ризик занесення задніх коліс під дією прискорення, то на передні колеса подається більше тягового зусилля за рахунок більш потужної роботи багатодискового зчеплення.
Яке б місце Ви не вибрали — за кермом або на передньому чи на задньому пасажирському сидінні — поїздка в Porsche буде відчуватися як спортивне змагання, а не просто переміщення з точки А в точку Б.
Яке б місце Ви не вибрали — за кермом або на передньому чи на задньому пасажирському сидінні — поїздка в Porsche буде відчуватися як спортивне змагання, а не просто переміщення з точки А в точку Б. З комфортом, але без зайвої м’якості підвіски.
Завдяки системам керування підвіскою, які встановлюються за замовленням, ходова частина нових моделей Panamera легко знаходить баланс між спортивною і комфортною їздою. Приклади — адаптивна пневматична трикамерна підвіска зі збільшеним на 60% об’ємом повітря в порівнянні з попередньою моделлю, нова система активної стабілізації крену Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) і рульове управління заднім мостом. Інтегрована система управління ходовою частиною Porsche 4D Chassis Control централізовано аналізує переміщення автомобіля в трьох вимірах — нахил в поздовжньої осі, крен і курсову стійкість, розраховує оптимальні значення параметрів підвіски і синхронізує роботу всіх систем ходової частини в реальному часі. Мета — поліпшити ходові характеристики і знайти золоту середину між комфортом і спортивним водінням.
Вперше на моделях Panamera встановлюється система керування заднім мостом. Вона покращує експлуатаційні якості автомобіля в повсякденному використанні.
Вперше на моделях Panamera встановлюється система керування заднім мостом. Вона покращує експлуатаційні якості автомобіля в повсякденному використанні.
Під час маневрування на малій швидкості система повертає задні колеса в напрямку, протилежному переднім. При цьому досягається приблизно такий самий ефект, якщо б автомобіль мав укорочену колісну базу. Зменшується радіус повороту, підвищується маневреність, значно спрощується паркування.
Під час маневрування на високій швидкості система повертає задні колеса в тому ж напрямку, що і передні. При цьому підвищується стійкість автомобіля: такий самий ефект могло б дати подовження колісної бази.
Система керування заднім мостом — доказ того, що можна одночасно домогтися стійкості і маневреності, спортивних ходових характеристик і комфорту в повсякденному водінні. Результат — більш висока маневреність і безпека, плюс істотне поліпшення ходових якостей.
PASM — система активного управління жорсткістю підвіски кожного колеса в залежності від дорожніх умов і стилю водіння.
PASM — система активного управління жорсткістю підвіски кожного колеса в залежності від дорожніх умов і стилю водіння. Система зменшує коливання корпусу і додає комфорту водію і пасажирам.
Можна вибрати один з трьох режимів: звичайний, «спорт» і «спорт плюс». Сенсори реєструють рух кузова під час прискорення, гальмування, різких поворотів або їзди по нерівній дорозі. На основі цих даних керуючий блок системи Porsche 4D Chassis Control визначає умови водіння і змінює жорсткість підвіски кожного колеса відповідно до обраного режиму. Результат відчувається миттєво: поліпшується стійкість і інші ходові характеристики автомобіля, підвищується комфорт.
Система активної стабілізації крену з ультраспортивними налаштуваннями.
Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) — це система активної стабілізації крену з ультраспортивними налаштуваннями. Вона реєструє поперечний нахил кузова на поворотах на самому початку крену і компенсує його. Крім того, система зменшує поперечну нестійкість автомобіля на нерівній дорозі.
Нова система вперше використовує активні електромеханічні стабілізатори поперечної стійкості. Вони мають дуже малий час відгуку і спортивні налаштування. Результат — поліпшені ходові якості.
У поєднанні з PDCC Sport система PTV Plus підвищує динаміку і стійкість автомобіля. З огляду на такі параметри, як кут і швидкість повороту керма, положення педалі акселератора, курсова стійкість і швидкість авто, вона покращує відгук і точність системи рульового керування, вмикаючи гальмо лівого або правого заднього коліс. На високій швидкості або під час прискорення на виході з повороту електронне керування блокуванням диференціалу заднього моста з повністю регульованим розподілом крутного моменту гарантує підвищену стійкість і зчеплення з дорогою.
Який загальний ефект? Потужний опір бічним силам, які порушують стійкість автомобіля. Відмінне зчеплення з дорогою. Висока маневреність на будь-якій швидкості, чіткий вхід в повороти і збалансовані характеристики розподілу навантажень. І, відповідно, більше задоволення в проходженні поворотів.
Ми не боїмося викликів і виконали наше нове завдання — збільшили розмір колісних дисків нового Panamera.
Ми не боїмося викликів і виконали наше нове завдання — збільшили розмір колісних дисків нового Panamera. Шини стали ширше, а їх контактна поверхня — більше, що покращує ходові характеристики під час прискорення і гальмування. У якості опції доступні диски аж до 21 дюйма з різним дизайном, що підкреслює індивідуальний зовнішній вигляд вашого автомобіля. У стандартній комплектації моделі Panamera комплектуються 19-дюймовими колісними дисками, а Panamera Turbo — 20-дюймовими. Матеріал? Звичайно ж, легкий сплав. Дизайн? Класичний і спортивний. За замовленням доступні 19-, 20- і 21-дюймові диски різного дизайну.
У режимі SPORT системи автомобіля переходять з налаштувань для комфортної їзди на спортивні.
У режимі SPORT системи автомобіля переходять з налаштувань для комфортної їзди на спортивні. Електронна система управління двигуном переводить його в режим миттєвого відгуку на натиснення педалі акселератора. Динаміка двигуна стає більш вираженою. У режимі «Спорт» коробка передач перемикається на підвищені передачі повільніше, а на знижені — швидше. Система активного керування підвіскою Porsche Active Suspension Management (PASM), система стабілізації крену Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) і рульове керування заднім мостом також переходять до режиму SPORT, збільшуючи жорсткість підвіски і забезпечуючи ще більш чітке і точне входження в повороти.
Натисніть на кнопку — і Ви отримаєте викид адреналіну. Пакет Sport Chrono вмикає ще більш спортивні налаштування ходової частини, двигуна і трансмісії.
Натисніть на кнопку — і Ви отримаєте викид адреналіну. Пакет Sport Chrono вмикає ще більш спортивні налаштування ходової частини, двигуна і трансмісії. Пакет доповнює систему Porsche Communication Management (PCM) цифровим та аналоговим секундомірами, діаграмами на комбінації приладів, які показують поздовжнє і поперечне прискорення, а також дисплеєм часу проходження кола. Новинка — перемикач режимів на кермі з кнопкою SPORT Response, такий самий як на моделі 918 Spyder. Доступні чотири режими: звичайний, «спорт», «спорт плюс» і індивідуальний. Всі вони допомагають краще адаптувати характеристики автомобіля до різних стилів водіння.
У режимі «спорт» підвищуються динамічні характеристики та чіткість рульового керування. У режимі «спорт плюс» двигун стає ще більш чутливим до натиснення на педаль акселератора. Налаштування обмежувача обертів двигуна стають більш суворими. Системи Porsche Active Suspension Management (PASM) і Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) збільшують жорсткість підвіски, допомагаючи чіткіше входити в повороти. Адаптивна пневматична підвіска зменшує дорожній просвіт і збільшує жорсткість пружин. Рульове керування заднім мостом вмикається в режим підвищеної маневреності. У пакет входить також функція спортивного старту Launch Control, яка гарантує максимальне прискорення під час старту з місця.
Секундомір на панелі приладів відображає час поїздки і може використовуватися як звичайний годинник. В інформаційно-розважальну систему Porsche Communication Management (PCM) додається функція відображення часу проходження кола і інших замірів.
SPORT Response
Після натискання на цю кнопку, розташовану в центрі перемикача режимів, двигун і трансмісія переходять в режим максимальної потужності (необхідний, наприклад, під час обгону).
Інакше кажучи, приблизно на 20 секунд автомобіль стає максимально прийомистим.
PSM Sport
Пакет Sport Chrono вмикає спортивні налаштування системи керування курсовою стійкістю Porsche Stability Management (PSM). PSM працює у фоновому режимі і допомагає вести автомобіль в ще більш спортивному стилі. Ви отримаєте більше задоволення від керування Вашим Panamera.
Вже більше 60 років ми працюємо над тим, щоб наші автомобілі ставали ще більш швидкими. Але чим більше швидкість, тим вище вимоги до гальм.
Вже більше 60 років ми працюємо над тим, щоб наші автомобілі ставали ще більш швидкими. Але чим більше швидкість, тим вище вимоги до гальм. Тому нові моделі Panamera оснащуються гальмівною системою з моноблочними шестипоршневими алюмінієвими фіксованими супортами на передній осі, і такими ж супортами з чотирма поршнями на задній. Гальмівні диски — вентильовані з насічкою (передні діаметром 360 мм, задні — 330 мм у моделі Panamera 4S; 410 мм і 380 мм відповідно у моделі Panamera Turbo). Вони покращують гальмування навіть в екстремальних умовах, а тепло від дисків відводиться більш ефективно. Моноблочні гальмівні супорти мають захищену конструкцію, яка робить їх більш легкими і стійкими до деформації. Хід педалі тугий, з чітким спрацьовуванням, а гальмівний шлях дивовижно короткий.
За замовленням встановлюються композитні керамічні гальма Porsche, які проявили себе в автоспорті.
За замовленням встановлюються композитні керамічні гальма Porsche, які проявили себе в автоспорті. Передні перфоровані керамічні гальмівні диски системи PCCB в нових моделях Panamera мають діаметр 420 мм, задні — 390 мм, що ще більше підвищує ефективність гальмівної системи. PCCB включає пофарбовані в жовтий колір 10-поршневі алюмінієві моноблочні фіксовані супорти на передній осі і чотирьохпоршневі — на задній. Вони забезпечують набагато більш високе гальмівне зусилля і виняткову надійність. PCCB гарантує більш короткий гальмівний шлях навіть на найскладнішій трасі і в умовах перегонів. Безпеку під час гальмування на високій швидкості покращено завдяки поліпшеному опору зносу. Ще одна перевага PCCB — дуже мала вага керамічних гальмівних дисків: вони приблизно на 50% легші, ніж стандартні диски такого ж діаметру. Результат — більш висока курсова стійкість і підвищений комфорт, особливо на нерівній дорозі, а також поліпшена маневреність і керованість.
Система гарантує більш високу ефективність в режимі дальнього і ближнього світла, освітлення узбіч і підвищену безпеку.
За замовленням на всіх моделях Panamera, а також в базовій комплектації для версій Turbo встановлюються світлодіодні фари, оснащені системою Porsche Dynamic Light System (PDLS) з динамічним налаштуванням дальності освітлення, динамічним освітленням поворотів і управлінням дальністю світла в залежності від швидкості. Система гарантує більш високу ефективність в режимі дальнього і ближнього світла, освітлення узбіч і підвищену безпеку.
Матрична світлодіодна технологія забезпечує ще більш ефективне освітлення.
Матрична світлодіодна технологія забезпечує ще більш ефективне освітлення. Матрична схема заздалегідь деактивує певні блоки світлодіодів. 84 світлодіоди з індивідуальним керування адаптуються до дорожньої ситуації: вони можуть повністю вимикатися або переходити в режим зниженої яскравості. Вони не осліплюють водіїв автомобілів, які рухаються попереду або зустрічною смугою, але добре висвітлюють зону перед автомобілем і узбіччя. Щоб водій міг краще зосередитися на дорозі, при появі зустрічного автомобіля частина світлодіодів селективно вимикається або стає менш яскравою. Інші світлодіоди, навпаки, починають світити яскравіше, щоб краще освітлювати узбіччя, а водій міг швидше зорієнтуватися в ситуації. Крім того, якщо на узбіччі встановлені дорожні знаки із занадто яскравим рефлективним покриттям, яскравість окремих сегментів фар зменшується, щоб не сліпити водія відбитим світлом. Світлодіодні матричні фари з системою PDLS Plus: яскраве, однорідне і безпечне освітлення.
Система PDLS Plus, яка включає всі функції PDLS, вперше оснащується функцією керування освітленням поворотів і асистентом проїзду перехресть на основі навігаційних даних. При наближенні до звичайного або Т-подібного перехрестя ця система допомоги водієві включає лівий і правий вогні освітлення поворотів. Світловий конус стає ширшим і коротшим, покращуючи освітленість навколишньої території.
Асистент нічного бачення постачає водієві інформацію про пішоходів і великих тварин, які знаходяться за межами освітлення фарами.
Асистент нічного бачення постачає водієві інформацію про пішоходів і великих тварин, які знаходяться за межами освітлення фарами. Інфрачервона камера реєструє їх ще до того, як вони потрапили в світловий конус. Теплове зображення жовтого кольору на комбінації приладів попереджає водія про те, що пішохід або тварина знаходиться в розрахунковому коридорі руху автомобіля. Зображення червоного кольору і звуковий сигнал означають, що вони в небезпечній близькості перед автомобілем. Функція селективного підсвічування в системі PDLS Plus тричі блимає, підсвічуючи пішохода на узбіччі або проїжджої частини, щоб привернути увагу водія.
В епоху глобальних кліматичних змін перед кожним автовиробником постає питання, що він може зробити з точки зору зменшення шкідливих викидів.
В епоху глобальних кліматичних змін перед кожним автовиробником постає питання, що він може зробити з точки зору зменшення шкідливих викидів. Наша відповідь — відмінні експлуатаційні характеристики в поєднанні з паливною економічністю.
Система керування токсичністю вихлопу
Porsche на ділі доводить, що навіть у потужних спорткарів споживання пального і викиди шкідливих речовин можуть бути дуже помірними для даного класу автомобілів. З одного боку, це досягається завдяки технологіям зниження споживання пального, таким як системи Auto Start Stop, керування температурою, рекуперації електроенергії, адаптивного керування циліндрами і накатом. З іншого боку, каталітичні конвертери з двоканальним лямбда-регулюванням забезпечують ефективне зниження токсичністю вихлопу.
Паливна економічність і утилізація
Легка конструкція — традиційна риса автомобілів Porsche. Вона досягається завдяки високій частці використання алюмінію, магнієвих сплавів, пластика і надміцних сталевих листів. Всі матеріали проходять жорсткий відбір, а лакофарбові покриття здебільшого мають водорозчинну основу і екологічно безпечні. Всі матеріали легкі і піддаються вторинній переробці, а всі пластикові компоненти мають маркування, яка спрощує сортування при утилізації.
В цілому, автомобілі Panamera, піддаються вторинній переробці на 95%.
Тип палива
Усі моделі Porsche, у тому числі Panamera, спроектовані для роботи на пальному з вмістом етанолу до 10%, тобто E10. Використання етанолу допомагає підтримувати баланс СО2, оскільки цю речовину отримують з рослин, які споживають СО2 з атмосфери.
Ця система самостійно підтримує дистанцію до автомобіля, який рухається попереду, і коригує швидкість Вашого Panamera відповідно до неї.
Ця система самостійно підтримує дистанцію до автомобіля, який рухається попереду, і коригує швидкість Вашого Panamera відповідно до неї. Радарні сенсори, розташовані в передній частині автомобіля, безперервно сканують дорогу. Уявіть, що Ви вибрали швидкість круїз-контролю, але починаєте наздоганяти автомобіль, який рухається попереду з нижчою швидкістю. Система автоматично зменшує швидкість Вашого авто, зменшуючи подачу палива або трохи пригальмовуючи, доки дистанція не відновиться. Потім Panamera підтримує цю дистанцію. Якщо автомобіль попереду уповільнився ще більше, то адаптивний круїз-контроль також включає гальмівну систему аж до повної зупинки. Щойно дорога стане вільнішою, Panamera знову прискориться до заданої швидкості.
Люди, які купують автомобілі Porsche, цінують задоволення від водіння. Чим авто спортивніше, комфортабельніше, економічніше і безпечніше, тим краще.
Люди, які купують автомобілі Porsche, цінують задоволення від водіння. Чим авто спортивніше, комфортабельніше, економічніше і безпечніше, тим краще. Досягнути цього допомагає інноваційна система допомоги водієві Porsche InnoDrive. Вона значно розширює функції адаптивного круїз-контролю, оптимізуючи швидкість автомобіля в упереджувальному режимі. Обробляючи дані високоточної навігаційної системи і інформацію, яку збирають радарні і відеосенсори, Porsche InnoDrive визначає швидкісні обмеження і топографічні особливості дороги, такі як ухили і радіус поворотів уздовж Вашого маршруту ще до того, як Ви до них наблизилися впритул. Потім система вибирає потрібну передачу і швидкість руху Panamera, що надає істотні переваги в безпеці і паливній економічності.
Ви можете вибрати більш спортивний стиль, натиснувши на кнопку «спорт». Залежно від режиму система вибирає оптимальні параметри керування двигуном і коробкою перемикання передач з урахуванням руху накатом і зниження швидкості.
Panamera — перший автомобіль Porsche, оснащений системою InnoDrive. Оптимальний момент для прискорення або гальмування, а також постійна швидкість вибираються на основі аналізу трикілометрової ділянки дороги попереду.
Уявіть, наприклад, що попереду вздовж маршруту діє обмеження швидкості, але водій ще не бачить відповідного дорожнього знака. Системі вже відомо, що потрібно зменшити швидкість і вона вмикає режим руху накатом для економії палива.
Porsche InnoDrive — втілення підходу Porsche до ефективного водіння, яке додає комфорту і задоволення.
Система допомоги водієві в дорожніх заторах
Ще одна особливість Porsche InnoDrive з адаптивним круїз-контролем — функція допомоги водієві в дорожніх заторах Traffic Jam Assist. Вона знижує навантаження на водія під час руху завантаженими міжміськими шосе та автомагістралями.
На швидкості до 60 км/год. Traffic Jam Assist починає вносити невеликі корективи в положення керма, утримуючи Panamera в центрі смуги руху і підтримуючи дистанцію від автомобілів, які рухаються попереду, якщо це дозволяють обмеження системи. Це досягається завдяки тому, що Traffic Jam Assist відстежує дорожню розмітку та розташування інших автомобілів на проїжджій частині. У чому переваги? У зниженні навантаження на водія і підвищеному комфорті в тривалих подорожах.
* Допомога водієві, яку надає Porsche InnoDrive, має системні обмеження. Водій повинен постійно контролювати характер руху і брати керування на себе в тому разі, якщо у нього виникли сумніви. Систему можна вимкнути в будь-який час натисканням на педаль гальма або акселератора.
Система Porsche InnoDrive тимчасово не доступна в Україні.
Система допомоги водієві при зміні смуги руху Lane Change Assist використовує радарні сенсори для моніторингу дороги позаду автомобіля і сліпих зон ліворуч і праворуч від нього.
Система допомоги водієві при зміні смуги руху Lane Change Assist використовує радарні сенсори для моніторингу дороги позаду автомобіля і сліпих зон ліворуч і праворуч від нього. Як тільки Ви почали маневр зміни смуги, система включає візуальний попереджувальний сигнал у зовнішніх дзеркалах, якщо інший автомобіль наближається до Вас ззаду на великій швидкості або перебуває в одній зі сліпих зон. Цю функцію можна ввімкнути за допомогою інформаційно-розважальної системи PCM. Lane Change Assist підвищує комфорт і безпеку, особливо під час руху автомагістралями.
Ще одна функція — Turn Safety Assist — допомагає безпечно повертати на перехресті з малою швидкістю. Перед виїздом на перехрестя система вмикає візуальний попереджувальний сигнал, якщо виявила ззаду в сліпих зонах інший автомобіль.
Lane Keeping Assist використовує камери для автоматичного виявлення розділювальної розмітки на дорозі. Система знижує навантаження на водія, коригуючи положення керма, щоб утримувати автомобіль в смузі руху.
Інтегрована функція розпізнавання дорожніх знаків за допомогою камери і даних навігатора визначає ділянки дороги, на яких обмежена швидкість, заборонений обгін або діють інші обмеження (наприклад, автомобіль рухається в межах дії знаку «населений пункт»). Інформація відображається на панелі приладів. У порівнянні з даними, що зберігаються в навігаторі, інформація, яку збирає система, точніша і включає навіть тимчасові дорожні знаки.
Новинка в автомобілях Porsche — функція повідомлення про круті повороти, заснована на вдосконаленій системі розпізнавання дорожніх знаків. На підставі інформації з навігаційної системи і даних відеокамери вона відображає на панелі приладів сигнали зі стрілками, які попереджають про круті повороти задовго до того, як Ви до них наблизилися.
Встановлена в усі моделі Panamera, система допомоги під час паркування ParkAssist подає звуковий сигнал про перешкоди попереду і позаду автомобіля.
Встановлена в усі моделі Panamera, система допомоги під час паркування ParkAssist подає звуковий сигнал про перешкоди попереду і позаду автомобіля. Звуковий сигнал супроводжується візуальним попередженням на центральному дисплеї.
За замовленням встановлюється камера заднього виду, яка полегшує паркування і маневрування заднім ходом або кріплення причепа. Камера виводить на екран PCM картинку ділянки позаду автомобіля, а також динамічні направляючі лінії, які вказують траєкторію руху автомобіля в залежності від положення керма.
Додатково можна встановити систему кругового огляду Surround View. У неї входять три додаткових камери високої роздільної здатності — одна в передньому обтічнику, і ще по одній — в нижніх рамках зовнішніх дзеркал. На основі картинки всіх чотирьох камер система виводить на екран PCM віртуальне зображення «з верхньої точки». Можна також вмикати картинку кожної камери окремо, щоб поліпшити огляд, наприклад, на виїзді з вузьких арок.
Затемнене скло нового вишуканого панорамного даху моделей Panamera створює особливий режим освітлення в салоні.
Затемнене скло нового вишуканого панорамного даху моделей Panamera створює особливий режим освітлення в салоні. Панорамний дах складається з двох частин, які можна нахилити або відкрити за допомогою електропривода.
Він водночас спортивний, доречний на гоночній трасі, і комфортабельний, для тривалих подорожей в компанії з чотирьох осіб. Ніяких "або-або". Це ж Panamera.
Він водночас спортивний, доречний на гоночній трасі, і комфортабельний, для тривалих подорожей в компанії з чотирьох осіб. Ніяких "або-або". Це ж Panamera. Спортивна ергономіка цього автомобіля зосереджена навколо водія, але без шкоди для зручності пасажирів.
Ось лише кілька прикладів. Висота центральної консолі збільшується ближче до передньої частини салону: це допомагає швидше переносити руку з керма на важіль перемикання передач. Нова концепція органів управління і дисплея: Porsche Advanced Cockpit з центральною консоллю, яка має поверхню, що нагадує скло, і сенсорні кнопки, об’єднані в логічні групи. Дванадцятидюймовий сенсорний дисплей з високою роздільною здатністю. Комбінація приладів з тахометром посередині і чіткими дисплеями ліворуч і праворуч від нього. Багатофункціональне спортивне рульове колесо. Що ще? Вирішувати Вам: варіанти сидінь, шкіряне або двоколірне тканинне оздоблення? Дерево, алюміній або вуглецеве волокно? Більш спортивний дизайн? Розкішніший? Їх комбінація? Завдяки широкому вибору варіантів персоналізації все залежить тільки від Вашого бажання.
Розсіяне освітлення з підсвічуванням задньої частини салону
За замовленням можна встановити розсіяне освітлення з підсвічуванням задньої частини салону, яке підвищує комфорт пасажирів. Ви можете вибрати один з семи кольорів освітлення і налаштувати його яскравість.
Кінотеатр на задньому сидінні: нова інформаційно-розважальна система Porsche Rear Seat Entertainment.
Кінотеатр на задньому сидінні: нова інформаційно-розважальна система Porsche Rear Seat Entertainment розроблена спеціально для вимогливих пасажирів Porsche. Обидва її дисплеї швидкоз’ємні і можуть використовуватися не тільки в автомобілі, але і за його бортом.
Porsche Rear Seat Entertainment під’єднується до інформаційно-розважальної системи Porsche Communication Management (PCM) через бездротову локальну мережу і відкриває доступ до радіо, мультимедіа, навігаційної системи та інших функцій Panamera. На вас чекає безліч цифрових розваг завдяки двом роздільним 10-дюймовим екранам на спинках передніх сидінь, 32ГБ вбудованої пам’яті, гнізду для карти micro SD, роз’єму micro USB, бездротовим адаптерам Bluetooth® і NFC. Під’єднавшись до бездротового маршрутизатора модуля Connect Plus, Ви отримуєте доступ до Інтернету і мільйонам додатків, ігор, фільмів, музичних композицій, аудіо- та електронних книг з онлайн-магазину Google® Play Store.
Звук можна відтворювати через вбудовані динаміки дисплейних блоків, аудіосистему автомобіля або бездротові навушники з адаптером Bluetooth®.
На перехресті аналогового і цифрового світів: нова комбінація приладів в моделях Panamera викликає в пам’яті історію спортивних досягнень Porsche, і в той же час вона є абсолютно сучасною.
На перехресті аналогового і цифрового світів: нова комбінація приладів в моделях Panamera викликає в пам’яті історію спортивних досягнень Porsche, і в той же час вона є абсолютно сучасною.
У центрі комбінації приладів, безпосередньо в полі зору водія, розташований аналоговий тахометр зі стрілкою в класичному дизайні. Праворуч і ліворуч — два дисплеї з високою роздільною здатністю, на які виводиться тільки та інформація, яка потрібна Вам в даний момент: наприклад, навігаційна мапа або дані асистента нічного бачення.
Ліворуч від тахометра — спідометр. У його центральній частині відображається тільки релевантна інформація, наприклад, дані адаптивного круїз-контролю. В поле ліворуч можна вибрати відображення індикаторів обмеження швидкості, розпізнавання дорожніх знаків або температури за бортом.
На дисплеї праворуч можливостей для виведення даних ще більше. На його внутрішньому полі відображається інформація з бортового комп’ютера, датчик рівня палива або пробіг на його залишку. В полі праворуч — годинник. На цей дисплей можна також вивести мапу навігаційної системи.
Передні сидіння
Передні сидіння гарантують високий рівень комфорту і мають розвинену бічну підтримку, не обмежуючи при цьому свободу рухів.
Передні сидіння
Передні сидіння гарантують високий рівень комфорту і мають розвинену бічну підтримку, не обмежуючи при цьому свободу рухів. Висота сидіння, кут нахилу спинки і подушки, а також поздовжнє положення регулюються електроприводами.
Електрорегульовані сидіння
Модель Panamera Turbo оснащується сидіннями з 14 електрорегулюваннями і пакетом пам’яті положення передніх сидінь. Водійське і переднє пасажирське сидіння забезпечені також подушками регульованої довжини і поперековою опорою, яка регулюється в чотирьох напрямках. У пам’яті зберігаються налаштування положення сидінь, рульової колонки, зовнішніх дзеркал, а також інші персональні налаштування.
Адаптивні спортивні сидіння
За замовленням встановлюються адаптивні спортивні сидіння (18 електрорегулювань) з пакетом пам’яті і ще більш розвиненою бічною підтримкою завдяки більш високим валикам на подушці і спинці. Вони мають електричне регулювання і гарантують комфорт в тривалих подорожах і індивідуальну підтримку при проходженні поворотів.
Задні сидіння
Яка з функцій задніх сидінь найдивовижніша? Вони роздільні. Сидіння залишають масу місця для ніг і забезпечують відмінну бічну підтримку на крутих поворотах без шкоди для комфорту. За замовленням для будь-якої моделі Panamera доступні задні сидіння з вісьмома електрорегулюваннями. Крім кута нахилу спинки, довжини подушки і поперекової опори можна також налаштувати положення переднього пасажирського сидіння, не встаючи з заднього сидіння (якщо за замовленням встановлене відповідне обладнання). У поєднанні з адаптивними передніми спортивними сидіннями встановлюються задні спортивні сидіння з більш високими бічними валиками.
Обігрів і вентиляція сидінь
Передні сидіння всіх Panamera Turbo оснащуються електрообігрівом подушки і спинки до комфортної температури. За замовленням встановлюється вентиляція сидінь з активним подаванням повітря в перфоровані частини подушки і спинки. Вони гарантують комфорт навіть у найспекотнішу погоду.
Функція масажу
За замовленням встановлюються передні і задні електрорегульовані сидіння з функцією масажу. П’ять програм і п’ять рівнів інтенсивності, а також 10 пневматичних подушок в спинці кожного сидіння гарантують приємну розслабленість м’язів спини в тривалих подорожах.
Виберіть персональну кліматичну зону.
Виберіть персональну кліматичну зону. За допомогою чотирьохзонного автоматичного клімат-контролю водій та пасажири на передньому і задніх сидіннях можуть вибрати власні налаштування температури. Система поставляється з окремим сенсорним дисплеєм для задньої частини салону. Крім кондиціонера, з його допомогою можна управляти іншими функціями забезпечення комфорту та інформаційно-розважальною системою (в залежності від характеристик обладнання).
Активний вугільний фільтр вловлює частинки бруду, пилок рослин і запахи, а також дрібний пил, не даючи їм потрапити в салон.
За замовленням доступна функція іонізації, яка підвищує якість потоку повітря. Перед тим як потрапити в салон, повітря з системи клімат-контролю проходить через іонізатор. У ньому зменшується вміст вірусів, бактерій і спор рослин, в салоні свіжішає.
Система об’ємного звуку BOSE® має 16 каналів підсилення і загальну потужність 710 Вт.
Система об’ємного звуку BOSE® має 16 каналів підсилення і загальну потужність 710 Вт. 14 динаміків, включаючи 160-ватний пасивний сабвуфер, видають збалансований і точний акустичний патерн. Патентована система AudioPilot® Noise Compensation постійно вимірює фоновий шум в автомобілі і миттєво налаштовує відтворення так, щоб воно залишалося якісним незалежно від дорожніх умов. Результат — насичений об’ємний звук на водійському і пасажирському сидіннях в будь-який ситуації.
Концертний зал на колесах для чотирьох слухачів? Це Panamera. Burmester® High- End 3D Surround Sound.
Концертний зал на колесах для чотирьох слухачів? Це Panamera. Burmester® High- End 3D Surround Sound. Система, яку можна порівняти за якістю звуку з кращими концертними залами світу. Кожен слухач насолодиться всією повнотою звучання завдяки вивіреним налаштуванням просторового розподілу динаміків.
Тиша в залі! Ми представляємо систему загальною потужністю 1455 Вт, 21 динамік з індивідуальним керуванням, включаючи активний сабвуфер з цифровим підсилювачем класу D потужністю 400 Вт, двоканальною центральною системою і загальною площею діафрагми більш ніж 2500 см². Стрічкові динаміки високих частот відтворюють чистий звук з вражаючим рівнем стабільності. Всі корпуси динаміків ідеально підібрані для точного відтворення звуку у всьому діапазоні частот звучання. Результат — природний і відмінно структурований об’ємний звук навіть на повній потужності. Особливо вражає об’ємне звучання динаміків, інтегрованих в стійки кузова і налаштованих за спеціальним алгоритмом.
Світлове шоу також вражає. Рамки динаміків підсвічені білим, а в поєднанні з системою розсіяного освітлення салону можна вибрати один з семи кольорів. Ніяких компромісів щодо якості звуку і дизайну.
Це своєрідний пульт управління аудіо, навігацією та комунікацією.
PCM – головний елемент Porsche Connect – це своєрідний пульт управління аудіо, навігацією та комунікацією. Нове втілення PCM пропонує онлайн-навігацію та можливість підключення мобільного телефону, підтримує голосове управління, оснащена аудіороз’ємами та має 12-дюймовий сенсорний дисплей з високою роздільною здатністю, завдяки якому дуже просто керувати більшістю функцій авто.
Віджети на головному екрані центру дозволяють швидко добиратися до найбільш вживаних функцій. Нову можливість у поєднанні з опційним чотиризонним клімат-контролем пропонує додатковий сенсорний екран позаду. За його допомогою пасажири можуть керувати системою кондиціювання та функціями PCM.
Під час подорожі Ви можете користуватися численними інформаційними та розважальними програмами, а також слухати радіо або власну колекцію з дисків CD/DVD, SD-карт чи вбудованого жорсткого диску на 10 ГБ. Також, наприклад, можна підключити зовнішній носій через лінійний вхід, або Ваш iPod®/iPhone® через USB-порт. Програмами зручно керувати за допомогою 12-дюймового сенсорного екрану, спеціальної поворотної кнопки або просто голосом.
Модуль Connect Plus максимально розширює комунікаційні можливості Вашого Porsche.
Модуль Connect Plus максимально розширює комунікаційні можливості Вашого Porsche. Він оснащується телефонним модулем LTE з роз’ємом для SIM-карти, який гарантує зручність використання, впевнений прийом сигналу і оптимальну якість голосових дзвінків. За допомогою вбудованого бездротового маршрутизатора одночасний доступ до Інтернету отримують всі мобільні пристрої (ноутбуки, планшети і смартфони) з бездротовими адаптерами.
Відділення для смартфона в центральній консолі передає сигнал на зовнішню антену автомобіля, зберігаючи заряд акумулятора телефону і покращуючи зв’язок. Крім того, Ви можете ввімкнути смартфон на зарядку або відтворити мультимедійні файли, які в ньому зберігаються.
Завдяки модулю Connect Plus можна використовувати безліч сервісів Porsche Connect. Економте свій час і довірте виконання повсякденних завдань вашому автомобілю, і тоді у Вас залишиться більше часу на те, щоб насолодитися водінням Porsche.
Більше інформації про перераховані функції та сервіси отримайте у офіційного дилера Porsche
Porsche Connect та модуль Connect Plus відкривають доступ до таких корисних сервісів, як, наприклад, інформація про дорожній рух в режимі реального часу.
Porsche Connect та модуль Connect Plus відкривають доступ до таких корисних сервісів, як, наприклад, інформація про дорожній рух в режимі реального часу. Тепер Ви зможете дізнатися, яких маршрутів краще уникати, ще до того, як вирушите в дорогу. Під час поїздки оптимальний маршрут розраховуватиметься на основі регулярного оновлення даних про ситуацію на дорозі.
Орієнтуватися на місцевості упродовж усього маршруту Вам допоможуть сервіси Google® Street View® та Google® Earth, що надають панорамні фото та супутникові зображення.
Більше інформації про перераховані функції та сервіси отримайте у офіційного дилера Porsche
Окрім низки сервісів, Porsche Connect пропонує дві програми для смартфонів.
Окрім низки сервісів, Porsche Connect пропонує дві програми для смартфонів. Перша, Porsche Car Connect, дозволяє отримувати на Ваш смартфон чи Apple Watch® різноманітні дані про стан Вашого авто та дистанційно керувати деякими функціями. Також програма підтримує систему Porsche Vehicle Tracking System (PVTS), яка дозволяє визначити місцезнаходження викраденого автомобіля майже по всій Європі.
Друга програма — Porsche Connect. Вона дозволяє надсилати обрані маршрути на Ваш Porsche перед тим, як вирушати в дорогу. Як тільки Ви під’єднаєте смартфон до PCM, маршрут буде передано до навігаційної системи автомобіля. Також можна переглядати на PCM календар смартфона та збережені на ньому адреси. Більш того, функція потокового відтворення музики забезпечить доступ до розмаїття музичних композицій.
Більше інформації про перераховані функції та сервіси отримайте у офіційного дилера Porsche
Виконувати Ваші особливі побажання й вимоги — давня традиція для нас. З самого початку Porsche присвятила себе виконанню побажань клієнтів за допомогою сервісу спеціальних замовлень.
Виконувати Ваші особливі побажання й вимоги — давня традиція для нас. З самого початку Porsche присвятила себе виконанню побажань клієнтів за допомогою сервісу спеціальних замовлень. З 1986 року цей сервіс працював під назвою "Програма особливих побажань", а сьогодні називається ательє Porsche Exclusive. Його філософія залишається незмінною — повна відданість своїй справі.
Ми любимо те, що робимо. Кожен шов, кожен квадратний сантиметр шкіри, кожна дрібна деталь отримує однакову увагу. Так перетворюємо мрії на реальність. Ми віримо, що кожен автомобіль може стати унікальним.
Нічого з цього не було б можливо без оригінальності, натхнення та ентузіазму, починаючи ще зі стадії консультацій. Це тому, що ми насамперед прислухаємось до Ваших побажань і вимог. Ми виконуємо їх з ретельністю та майстерністю, використовуючи вишукані матеріали, такі як шкіра, цінні сорти дерева або алюміній.
Додаткова вартість досягається за рахунок самовідданості й витонченості. Іншими словами, ми вручну створюємо продукт, що поєднує спортивну вдачу, комфорт і стиль, й відображає Ваш власний смак. Porsche на Ваш лад.
Ми пропонуємо широкий спектр варіантів персоналізації, з візуальними та технічними удосконаленнями інтер’єру та екстер’єру, з невеликими змінами або масштабними модифікаціями.
Завдяки аксесуарам Porsche Tequipment, розробленим спеціально для Вашого Panamera, Ви можете корегувати стиль автомобіля повністю на власний смак.
Завдяки аксесуарам Porsche Tequipment, розробленим спеціально для Вашого Panamera, Ви можете корегувати стиль автомобіля повністю на власний смак. З самого початку, одні і ті ж правила застосовуються як до наших автомобілів, так і до продуктів Porsche Tequipment: всі вони розробляються та випробовуються в Центрі розвитку в м. Вайссах. Тими ж самими інженерами та дизайнерами Porsche, що створили ваше авто. З думкою про весь автомобіль в цілому та точно під вашу модель Porsche.
Що з гарантією на авто? Вона не постраждає, які б продукти Tequipment ви не встановили.
Щоб дізнатися більше про Porsche Tequipment, будь ласка, зверніться до офіційного дилера Porsche.
© 2016 Порше Центр Одеса - офіційний дилер Порше. *Правова інформація