Головна навігація
Меню

2017

Дебют нового 911 RSR в найскладнішій автомобільної гонці GT - огляд перед гонкою: чемпіонат світу з перегонів на витривалість WEC, 3 етап, 24 години Ле-Мана, Франція

Штутгарт. 24 години Ле-Мана - це вічна класика. 17 та 18 червня гонка буде проведена в 85-й раз, і на старт легендарної траси Circuit des 24 Heures знову вийдуть 60 автомобілів і 180 гонщиків. Porsche з 18 перемогами в загальному заліку і 105 перемогами в класі є найуспішнішим виробником за всю історію престижної 24-годинної гонки і в цьому році теж має широке представництво. Команда Porsche GT виступає на двох нових 911 RSR в класі GTE-Pro, де традиційно дуже сильна конкуренція. Для 510-сильних гоночних автомобілів, які були розроблені автоспортивним відділенням Porsche в Вайссаху на базі сьомого покоління ікони спортивного автомобіля, «дев’ятсот одинадцятого», це буде дебют в найбільш напруженій гонці світу. Разом з двома 919 Hybrid в класі LMP1, а також чотирма 911 RSR 2015 модельного року, на яких виступає клієнтська команда Porsche в класі GTE-Am, всього в Ле-Мані на старт виходить десять автомобілів Porsche, а також 13 заводських пілотів Porsche і один молодий професіонал.

 

Гонка

Привабливість 24 годин Ле-Мана настільки ж унікальна, як і вимоги до гонщиків та команд. Це пов’язано не в останню чергу з Circuit des 24 Heures протяжністю у з 13.629 кілометри, що представляє собою комбінацію гоночної траси і звичайних заміських доріг загального користування. Легендарними є повороти, такий як Mulsanne і Terte Rouge, а також майже 5-кілометрова пряма Hunaudieres. У переліку переможців себе увічнили кращі світові гонщики, і навіть Голлівуд спорудив пам’ятник престижній класичній марафонській гонці у французькій провінції: фільм «Ле-Ман» зі Стівом Маккуїном в головній ролі вийшов на екрани в 1970 році і вважається кращим фільмом про гоночний спорт всіх часів.

 

Пілоти Porsche

У класі GTE-Pro кокпіт в новому 911 RSR зі стартовим номером 91 ділять між собою Ріхард Литц (Австрія), Фредерік Маковецькі (Франція) і Патрік Піле (Франція). Другим 911 RSR (стартовий номер 92) команди Porsche GT керують Міхаель Крістенсен (Данія), Кевін Естр (Франція) і Дірк Вернер (Вюрцбург, Німеччина). У класі GTE-Am клієнтську команду Рorsche в 24-годиних  змаганнях представляють чотири 911 RSR 2015 модельного року. Свій дебют у Ле-Мане святкує молодий професіонал Porsche Маттео Кайролі (Італія). Він виходить на старт разом з Крістіаном Рідом (Шенебург, Німеччина) і Марвіном Дінстом (Лампертхайм, Німеччина) за команду Dempsey Proton Racing (номер 77). Заводський пілот Porsche Патрік Лонг (США) на 911 RSR команди Proton Competition під стартовим номером 93 в 14-й раз виступає у Ле-Мані - на цей раз разом з Абдулазізом Турки Аль-Файсалом (Саудівська Аравія) і Майком Хедлундом (США). Пілоти другого 911-го команди Proton Competition (номер 88) - це колишній юніор Porsche Клаус Бахлер (Австрія), Стефан Лемере (Бельгія) і Халед Аль-Кубайсі (Абу-Дабі). На 911 RSR команди Gulf Racing (номер 86) у класичній марафонській гонці беруть участь британці Бен Баркер і Майкл Уейнрайт, а також Нік Фостер (Австралія).

 
 

Porsche 911 RSR

911 RSR, який в січні відсвяткував свій дебют під час класичній 24-годинній гонці в Дайтоні, являє собою повністю нову розробку: ходова частина, структура кузова, концепція аеродинаміки, двигун і коробка передач були сконструйовані в Вайссаху заново. Посунутий вперед і розміщений перед задньою віссю двигун в залежності від розміру рестриктора розвиває потужність близько 375 кВт (510 к.с.). Завдяки особливо великому задньому дифузору в поєднанні з закріпленим в похилому положенні заднім антикрилом вдалося істотно поліпшити рівень притискної сили і аеродинамічну ефективність. 911 RSR, попередня модель якого в 2013 році у Ле-Мані принесла подвійну перемогу,  в другій 24-годинній гонці свого дебютного сезону виступає в модернізованому заводському дизайні з основними кольорами білим, червоним і чорним.

 

Графік

Гонка розпочнеться у суботу 17 червня о 15.00 за середньоєвропейським часом (16:00 за київським часом).

Трансляції в прямому ефірі по телебаченню і в Інтернеті

Канал Eurosport 1 буде в прямому ефірі транслювати всю гонку від старту до нагородження переможців. Також в прямому ефірі транслюватимуться вільне тренування, кваліфікаційні заїзди  і розминка в суботу. Прямі трансляції будуть доповнені аналізом гонки, який дасть рекордсмен Ле-Мана Том Крістенсен, а також репортажами і новинами з гоночного парку. У новинний станції n-tv буде п’ять прямих включень: в суботу з 14:30 до 16:00 і з 19:00 до 21:00 (СЕТ), в також у неділю з 00:00 до 02:00, з 08:00 до 10:00, з 12:00 до 13:00 і з 14:00 до 14:45 (СЕТ).

На www.porsche.com/lemans (англійська мова) діятиме 24-годинний мікросайт з прямою трансляцією, в якій будуть використані зйомки з кокпітів заводських автомобілів. Веб-сайт інформуватиме також про хід гонки. Безкоштовна базова версія додатка FIA WEC дозволяє за додаткову плату подивитися репортаж з коментарями протягом всіх 24 годин Ле-Мана, а також надасть інформацію про проміжні результати та інтерв’ю.

 

Думки перед гонкою

Доктор Франк-Штеффен Валлізер, керівник автоспортивного відділення Porsche і автомобілів GT: «Для любителів спортивних автомобілів у всьому світі Porsche і Ле-Ман нерозривно пов’язані один з одним. Ми є найуспішнішим автовиробником в історії цієї класичної гонки на довгі дистанції і вважаємо себе зобов’язаними цій традиції. Тому і в цьому році ми виставляємо сильну команду. Ми особливо раді ле-манівскій прем’єрі нашого нового 911 RSR в класі GTE-Pro, в якому знову буде дуже сильна конкуренція. На цій складній і ефектній гонці нам доведеться боротися проти чотирьох відомих автовиробників і в цілому одинадцяти автомобілів, за кермом яких будуть сидіти пілоти вищого рівня. І ця гонка буде для нас, безсумнівно, найважчим етапом нинішнього сезону».

Марко Уйхази, керівник проекту підтримки заводських команд в класі GT: «Ле-Ман - це особлива гонка з особливими вимогами. Тому підготовка до цієї головної події сезону завжди ведеться дуже інтенсивно. Особливо, коли на старт виходить новий автомобіль. Найголовніше в Ле-Мані - так спланувати гонку, щоб в заключній фазі можна було атакувати на непошкодженому автомобілі і боротися за перемогу. Ми сподіваємося, що це нам вдасться».

 

Гонщики 911 RSR # 91

Ріхард Літц: «Я люблю цю гонку. Якби я не виступав тут як гонщик, то я б купив квиток і зайняв би місце на трибуні з моїми найкращими друзями. За своєю притягальною силою і перш за все за своїми традиціями Ле-Ман є  для мене на одному рівні з такими класичними гонками, як Гран-прі Монако і Інді-500».

Патрік Пиле: «Виграти на цій гонці - одна з головних цілей в моїй кар’єрі. Не тільки тому, що я француз і живу в 1,5-годинах їзди від траси. Приголомшлива атмосфера і захват 250 000 глядачів нікого не можуть залишити байдужим. Разом з новим 911 RSR і блискучою командою за нашою спиною у нас є всі передумови, щоб боротися за перемогу».

Фредерік Маковецькі: «Ще в дитинстві я мріяв брати участь у Ле-Ман. Ця гонка є для мене особливою подією. Жоден гонщик не може встояти перед тим захопленням, який охоплює його все сильніше, починаючи з днів попередніх тестів і до самої гонки. Я дуже хочу перемогти в цій гонці. Було б здорово, якби це виповнилося разом з Porsche і новим 911 RSR».

 

Гонщики 911 RSR # 92

Міхаель Крістенсен: «Ле-Ман - це вершина кар’єри для кожного гонщика. Коли я опинився тут в перший раз, втілилася в життя моя дитяча мрія. Я виходжу на старт в третій раз і з нетерпінням чекаю початку гонки. Компанія Porsche домоглася в Ле-Мані великих успіхів. Ця традиція зобов’язує, але при цьому вона тисне на тебе. Однак ми до цього звикли».

Кевін Естр: «Ле-Ман - це найважливіша з гонок на довгі дистанції в світі, і я радий тому, що вийду на старт в складі команди GT Team. Ми відмінно попрацювали і добре підготувалися Як француз я перебуваю тут, звичайно, в центрі уваги подібно до того, як це буває з британським тенісистом на Вімблдоні. Очікування наших уболівальників високі. Я зроблю все, щоб не розчарувати їх».

Дірк Вернер: «Для мене велика честь вийти на старт самої великої гонки світу і виступати в цьому році за компанію Porsche, яка є найуспішнішим автовиробником, що беруть участь в Ле-Мані і мають за плечима багату історію. Найбільші проблеми нам готують складна траса і різні умови, з якими нам доведеться зіткнутися протягом 24 годин».

 

Гонщики клієнтських команд

Патрік Лонг (911 RSR # 93, Proton Competition): «Це мій 14-й старт у Ле-Мані, і я можу прекрасно оцінити, що мене чекає на цій унікальній трасі. Ця класична гонка одна з найскладніших. Вона є вершиною сезону, а для Porsche вона через свою історії має особливе значення».

Маттео Кайролі (911 RSR # 77, Dempsey Proton Racing): «Про участь в 24 годинах Ле-Мана мріє кожен гонщик. Для мене ця мрія втілюється в життя. Я навіть не можу висловити свою радість від цього. Разом з Dempsey Proton Racing ми в цьому сезоні піднімалися на подіум в Сільверстоуні та Спа - так чому б нам не зробити цього в Ле-Мані? "

 
 

Чемпіонат світу з перегонів на витривалість WEC

У чемпіонаті світу з перегонів на витривалість WEC стартують спортивні прототипи і автомобілі GT в чотирьох класах: LMP1 (наприклад, Porsche 919 Hybrid), LMP2, LMGTE-Pro (наприклад, 911 RSR) і LMGTE-Am (наприклад, 911 RSR 2015 модельного року). Вони беруть участь в перегонах разом, але залік ведеться окремо. У Ле-Мані в усіх класах бали присуджуються в подвійному розмірі.

Фото- та відеоматеріали по 24 годинах Ле-Мана і чемпіонатів WEC доступні для акредитованих журналістів в базі даних Porsche для преси (https://presse.porsche.de). Канал в твіттері @PorscheRaces пропонує найостаннішу інформацію і фотографії, присвячені Porsche Motorsport, з гоночних трас по всьому світу. Отримати доступ до цифрового медіа-гіду Porsche Motorsport Media Guide можна за адресою https://presskit.porsche.de/motorsport. Додаткові матеріали доступні на новинному порталі Porsche Newsroom (http://newsroom.porsche.de), який є інноваційною платформою комунікації Porsche.

 

15.06.2017

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Одеса.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.