Головна навігація
Меню

2017

19-та перемога в загальному заліку після драматичної заключної фази перегонів у Ле-Мані LMP1, 24 години Ле-Мана – підсумки гонки

У суботу ввечері о 18:30 вже здавалося, що 24-годинна гонка для Porsche 919 Hybrid, яким управляли Ерл Бамбер (Нова Зеландія), Тімо Бернхард (Німеччина) і Брендо Хартлі (Нова Зеландія), безповоротно програна: ремонт переднього приводу зайняв більше години і автомобіль повернувся на дистанцію, відстаючи від суперників на 18 кіл. Але 85-ті класичні перегони на витривалість у Ле-Мані набрали неймовірних  драматичних обертів: прорив з 56 місця та перемога в загальному заліку. Для Porsche, рекордсмена Ле-Ману, це 19-та перемога в загальному заліку в найскладніших у світі перегонах і третя поспіль. Автовиробник, що тричі поспіль виграє найскладнішу гонку в світі, може залишити у себе перехідний кубок.

 

Для Ерла Бамбера це друга перемога в Ле-Мані в загальному заліку за кермом автомобіля Porsche 919 Hybrid, починаючи з 2015 року. Також і Тімо Бернхард став дворазовим переможцем гонки на кільці Сарт. З тих пір, як йому в 2010 вдалося зробити це в перший раз в складі команди Audi, він мріяв про повторення цього успіху вже разом з Porsche. Абсолютно щасливий Брендон Хартлі був досі єдиним із заводських пілотів Porsche в категорії LMP, ім’я якого не було вигравірувано на кубку.

 

Як пройшов заключний етап для автомобіля зі стартовим номером 2:

Коли автомобіль команди під стартовим номером 1 близько 11:00 ранку в неділю зупинився після більш ніж десяти годин лідерства, настав час переслідувачів. Хартлі постійно покращував позицію команди в ході своєї тривалої зміни. Після 312 кіл він в останній раз заїхав на заправку, а після 325 кіл, знаходячись на четвертому місці, він передав автомобіль Бернхарду. О 12:50 болід 919 Hybrid вже їхав в одному колі з лідером - це було коло 330. Після того, як всі гібридні заводські автомобілі LMP1 зійшли з траси або значно відстали через ремонти, лідерство захопив автомобіль класу LMP2. Після 338 кіл Бернхард заїжджає на заправку і на 347-му колі захоплює лідерство. На 351-му колі він заїжджає на передостанню заправку, а після останнього короткого піт-стопа на заправку в кінці 360-го кола Бернхард, проїхавши 367 кіл, першим приводить Porsche під стартовим номером 2 до фінішу.

 

Думки після гонки:

Міхаель Штайнер, член правління Porsche AG, який відповідає за дослідження і розробки: «Здобувши три перемоги поспіль у Ле-Мані, Porsche вдалося втілити свою мрію в життя. І ця третя перемога поспіль була досягнута дуже незвично. Я гордий, що команда Porsche, незважаючи на тривалий ремонт, продовжувала боротьбу. Цим успіхом ми зобов’язані концепції E-Performance й інноваційній гібридній технології».

 

Фріц Енцінгер, керівник LMP1: «Серед наших амбітних цілей на сезон 2017 року був також і хет-трик у Ле-Мані. Але те, що сталося сьогодні, просто неймовірно. На цій 24-годинній гонці все і всі працювали на межі. Неймовірно, як багато можна досягти завдяки єдності команди. Іноді все вирішує не найшвидший автомобіль, а найкраща командна робота. Нашій приголомшливій  команді сьогодні вдалося неймовірне. Реакція на хет-трик просто приголомшлива: нас вітають всі - і співробітники Porsche, і люди по всьому світу. Я можу тільки подякувати Porsche за те, що мені було доручено працювати над цим проектом, а кожному члену команди я хочу висловити слова подяки за безмежну підтримку і приголомшливий командний дух!»

 

Андреас Зайдль, керівник команди: «Важко знайти слова для того, що сталося. Пілоти та команда зробили неймовірне. Протягом двох складних тижнів ми пережили зльоти та падіння, але ми змагалися в типовому дусі Porsche. Необхідно буде трохи часу, щоб осягнути все, чого ми добилися сьогодні. Сьогодні ми перемогли перегони в Ле-Мані тричі поспіль, що саме по собі є сенсацією. Протягом останніх дванадцяти місяців вся команда напружено працювала, щоб зробити цей успіх можливим. Toyota була неймовірно сильним суперником. Нам довелося працювати на межі наших можливостей і навіть перевершити їх. Це призвело до певних жертв. Сумно, що Ніл Яні, Андре Лоттерер та Нік Тенді були змушені зійти з дистанції, оскільки вони були лідерами протягом тривалого часу. Але Ерл Бамбер, Брендон Хартлі і особливо Тімо Бернхард заслужили на цю перемогу. Після ремонту це тріо продовжило боротьбу і були за це винагороджені».

 

Переможці за кермом Porsche 919 Hybrid під стартовим номером 2

Ерл Бамбер (26 років, Нова Зеландія): «Мені важко уявити, що нам вдалося вирватися вперед  після того, як ми опинилися в хвості турнірної таблиці після цілої години, проведеної в піт-боксі.  Брендон і Тімо з самого початку брали участь у програмі LMP, і успіхом ми в рівній мірі зобов’язані як їм, так і хлопцям в боксах. Без їх підтримки ми б не повернулися на трасу. Перемога - це досягнення всієї команди».

 

Тімо Бернхард (36 років, Німеччина): «Для мене це якийсь сюрреалізм. Коли я в 1999 році юніором прийшов до команди Porsche, я мріяв про те, що коли-небудь я, можливо, отримаю шанс боротися у Ле-Мані за перемогу в загальному заліку, і мені вдасться стати першим. Тепер, через 18 років, це нам вдалося. Фінальне коло було для мене дуже емоційним. Повинно пройти трохи часу, перш ніж я усвідомлю, що сталося».

 

Брендон Хартлі (27 років, Нова Зеландія): «Ле-Ман - це божевільні перегони. Механіки в суботу ввечері зробили все можливе, щоб якомога швидше випустити автомобіль на трасу. З цього моменту Тімо, Ерл, я і наші інженери кожну секунду викладалися на всі 100 відсотків в надії, що ці зусилля виправдають себе».

Всі очки: http://www.fiawec.com/en/season/result/4116

Всі результати: http://fiawec.alkamelsystems.com

 

Отримати доступ до цифрового медіа-гіду Porsche Motorsport Media Guide можна за адресоюhttps://presskit.porsche.de/motorsport.

Канал в твіттері @PorscheRaces пропонує найостаннішу інформацію і фотографії, присвячені Porsche Motorsport, з гоночних трас по всьому світу.

Додаткові матеріали доступні на новинному порталі Porsche Newsroom (http://newsroom.porsche.de), який є інноваційною платформою комунікації Porsche.

Відеоновини також можна переглянути на сайті www.vimeo.com/porschenewsroom 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

19.06.2017

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Одеса.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.