Головна навігація
Меню

2018

Новий Cayenne тепер доступний у версії плагін-гібрид

Новий Cayenne тепер доступний у версії плагін-гібрид

Штутгарт. Porsche продовжує розширювати програму гібридних автомобілів. Новий Cayenne E-Hybrid має кращу у своєму класі динаміку при високій економічності. Трилітровий бензиновий двигун V6 (250 кВт / 340 к.с.) і електромотор (100 кВт/136 к.с.) видають сумарну потужність 340 кВт/462 к.с. Значний кртуний момент доступний вже з обертів холостого ходу та досягає максимального крутного моменту 700 Нм. Концепція функції Boost відповідає тій, яка була використана для суперспорткара 918 Spyder. Плагін-гібридний привід розганяє Cayenne з місця до 100 км/год за 5,0 секунд і забезпечує максимальну швидкість 253 км/ч. На електричній тязі  новий Cayenne E-Hybrid може проїхати до 44 кілометрів* з максимальною швидкістю 135 км/год. Середня витрата пального у новому європейському їздовому циклі (NEDC) становить в залежності від встановленого комплекту шин 3,4 - 3,2 л бензину на 100 км та 20,9 - 20,6 кВтг електроенергії на 100 км. Одночасно з появою на ринку Cayenne E-Hybrid компанія Porsche розширює асортимент систем комфорту та допомоги водієві додатковими опціями для всього модельного ряду Cayenne. У переліку новий проекційний дисплей, сидіння з функцією масажу та 22-дюймові легкосплавні диски.

 

Сумарна потужність 462 к.с. і концепція функції Boost від 918 Spyder

Новий Cayenne E-Hybrid є наступним кроком компанії Porsche на шляху до електромобільності. У той час як потужність двигуна внутрішнього згоряння у порівнянні з попередньою моделлю збільшилася незначно - на 5 кіловат (7 к.с.) до 250 кВт (340 к.с.), потужність електродвигуна збільшена більш ніж на 43 відсотки і тепер становить 100 кВт (136 к.с.). У сумі обидва двигуни видають 340 кВт (462 к.с.). Серед новинок - запозичена у суперспорткара 918 Spyder концепція функції Boost. Вона полягає у тому, що електродвигун у всіх режимах руху стандартного пакету Sport Chrono може використовуватися для створення додаткової тяги. Таким чином, вже при натисненні педалі акселератора привід видає максимальний момент. Функція Boost доступна на всьому діапазоні оборотів і здійснюється в залежності від дорожньої ситуації і вимог потужності. У підсумку - більш яскраві відчуття від динамічного водіння. Стратегія функції Boost і зарядки батареї залежить від режиму руху. У динамічних режимах Sport і Sport Plus для електропідсилення може бути використаний майже весь наявний енергоресурс батареї. У режимі Sport батарея заряджається до рівня, достатнього для наступної фази електропідтримки. У режимі Sport Plus батарея заряджається максимально швидко. Інші режими забезпечують максимальну економічність поїздки.

 

Керування заряджанням за допомогою програми Porsche Connect і сервісу Porsche Charging

У Cayenne E-Hybrid значно збільшена ємність батареї і тим самим запас ходу на електротязі, а також розширені можливості електропосилення Boost: у порівнянні з минулою моделлю ємність зросла з 10,8 кВтг до 14,1 кВтг. Це відповідає зростанню на 30 відсотків. Батарея має рідинне охолодження і розміщена під підлогою багажника в задній частині автомобіля. Вона складається з восьми модулів із 13 літій-іонних акумуляторних елементів у кожному. Високовольтна батарея повністю заряджається за 7,8 годин від стандартної 10-амперової розетки на 220 В. Як альтернатива стандартному зарядному пристрою на 3,6 кВт може бути використаний опційний  бортовий пристрій потужністю 7,2 кВт - батарея буде повністю заряджена за 2,3 години від стандартної 32-амперної розетки на 220 В.

Відстежувати процес заряджання та керувати ним можна за допомогою Porsche Communication Management (PCM) або дистанційно, завдяки додатку Porsche Connect. Із смартфона також можна контролювати автономну систему кондиціонування, тобто прогрів й охолодження салону, при вимкненому запаленні. Porsche Connect дозволяє шукати та обирати зарядні станції і передавати їх координати до навігаційної системи. Новий сервіс Porsche Charging дозволяє розраховуватися з різними операторами мережі зарядних станцій. Оплата здійснюється безпосередньо через акаунт Porsche ID.

 

Новий гібридний модуль і коробка передач Tiptronic S із швидким перемиканням

Porsche переробила для Cayenne E-Hybrid систему приводу. Гібридний модуль являє собою високоінтегрований блок із електродвигуна та розділової муфти. На відміну від попереднього електрогідравлічного приводу з гвинтовим виконуючим елементом, нова розділова муфта приводиться до дії електромеханічно, що підвищує точність та швидкість роботи муфти. Передачу крутного моменту виконує нова, розроблена для всього модельного ряду Cayenne, автоматична коробка передач Tiptronic S із вісьмома ступенями. Вона забезпечує не тільки більш плавний початок руху, але і значно більш швидке перемикання. Також було скорочено час переривання тягового зусилля під час перемикання передач.

Активний повний привід та можливість буксирування причепа загальною масою 3,5 тони

Porsche Traction Management (PTM) для Cayenne E-Hybrid базується на активному повному приводі з електронно-регульованою багатодисковою муфтою. Завдяки широкому діапазону перерозподілу крутного моменту система забезпечує великі переваги в області динаміки, маневреності, тяги та позашляхових якостей. Cayenne E-Hybrid із повністю новою ходовою частиною пропонує динаміку на рівні спорткара, як і всі інші моделі нового покоління Cayenne. Система регулювання жорсткості амортизаторів Porsche Active Suspension Management (PASM) входить до базової  комплектації. У якості опції пропонуються система стабілізації кренів кузова Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) та тягово-зчіпний пристрій для буксирування причепів загальною масою до 3,5 тон.

 

Нові опції: проекційний дисплей і 22-дюймові легкосплавні диски

Із прем’єрою Cayenne E-Hybrid компанія Porsche розширює асортимент опцій і систем допомоги водієві для всього модельного ряду цілою гамою інновацій. Вперше для Porsche пропонується проекційний дисплей. Він проектує всю важливу інформацію про рух на лобове скло у кольоровому зображенні. Крім цього, для Cayenne тепер пропонуються цифровий «штурман» Porsche InnoDrive із адаптивним круїз-контролем, сидіння з функцією масажу, обігрів лобового скла, автономна система кондиціонування з дистанційним керуванням і 22-дюймові легкосплавні диски.

Вихід на ринок і вартість

Новий Cayenne E-Hybrid можна замовити вже зараз, вартість в Україні починаються від 2 961 020 гривень з урахуванням ПДВ*. Перші автомобілі у дилерських центрах з’являться у липні 2018.

Фотоматеріали доступні на новинному порталі Porsche Newsroom http://newsroom.porsche.de і для акредитованих журналістів в базі даних Porsche для преси https://presse.porsche.de

24.05.2018

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Одеса.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.