Головна навігація
Меню

2018

Porsche інвестує в швейцарський стартап WayRay

 

Штутгарт/Цюріх. Компанія Porsche інвестувала кошти у перспективний технологічний стартап WayRay з Цюріха. Компанія, яка розробляє і виробляє технології для голографічних проекційних дисплеїв доповненої реальності, працює над гармонійною інтеграцією віртуальних об'єктів у процеси, пов'язані з керуванням автомобілем. Porsche став стратегічним провідним інвестором WayRay, купивши частку компанії в ході поточного раунду залучення фінансування. Загальна сума, залучена в ході даного раунду, склала 80 млн. доларів США (69 млн. євро).

Виробник спорткарів із Цуффенхаузена встав в один ряд з такими інвесторами, як Alibaba Group. Крім Porsche, частки WayRay також придбали компанії Hyundai Motor і JVC-KENWOOD, а також ряд різних фондів. Співпраця між WayRay і Porsche стане частиною платформи для інновацій Startup Autobahn. Це дозволить активно розвивати технології майбутнього і можливі сценарії їх використання в автомобільній галузі. WayRay співпрацює з численними виробниками з метою розширення можливих областей застосування своїх нових технологій.

 

Команда WayRay володіє унікальними технічними знаннями та навичками: співробітники компанії мають досвід роботи в аерокосмічній галузі, а також досвід розробки обладнання та програмного забезпечення. Інноваційні ідеї та продукти WayRay вже довели свій величезний потенціал. Ми впевнені, що, об'єднавши зусилля з WayRay, ми зможемо в майбутньому запропонувати нашим клієнтам рішення найвищого рівня, властивого Porsche. Тому ми прийняли рішення про цю стратегічну інвестицію», - заявив заступник голови правління, член правління з питань фінансів і інформаційних технологій Porsche Лутц Мешке. 

 

На сьогодні штат швейцарської компанії WayRay зі штаб-квартирою в Цюріху налічує 250 співробітників. Офіси WayRay також розташовані в Росії, Китаї та США, а в Німеччині планується будівництво виробничого майданчика у 2019 році. У порівнянні з традиційними проекційними дисплеями, представленими на ринку, WayRay пропонує більш компактну систему відображення інформації, що передбачає можливість встановлення у будь-якому автомобілі незалежно від дизайну салону. На даний момент технологія тестується як для водія, так і для пасажирів, після чого компанія зможе запропонувати нові концепції в області високоавтоматизованого водіння. Компанія Porsche поставила перед собою завдання постійно розширювати ряд пропонованих цифрових сервісів. Технології WayRay пропонують можливість візуально відображати всі функції на лобовому склі.

 

Ми є високотехнологічною компанією і націлені на створення фундаментальних інновацій, що не обмежуються голографічними дисплеями доповненої реальності та новими інтерфейсами. Зростаюча кількість спільних проектів з такими автовиробниками і великими інвесторами, як Porsche, дозволяє стимулювати розвиток компанії та підвищити нашу впевненість в успішному впровадженні комплексних інновацій», - говорить засновник і генеральний директор WayRay Віталій Пономарьов.

 

27.09.2018

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Одеса.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.