Головна навігація
Меню

2018

Нові моделі GTS: два спортсмени приєднуються до сімейства Porsche Panamera

Штутгарт. Компанія Porsche додала ще дві спортивні моделі до лінійки Panamera. Завдяки потужності чотирилітрового двигуна V8 із двома турбонагнітачами (460 к. с.), супердинамічним системам шасі (включаючи трикамерну пневмопідвіску), унікальним елементам дизайну та особливому оснащенню Panamera GTS і Panamera GTS Sport Turismo є автомобілями з унікальними спортивними характеристиками. Наприклад, до стандартної комплектації входить пакет Sport Design, що включає деталі кузова чорного кольору та численні елементи салону з оздобленням Alcantara. Більш того, компанія Porsche розширила асортимент систем комфорту та допомоги, куди тепер входить проекційний дисплей із численними варіантами конфігурації.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО

Емоції та ефективність: двигун V8 потужністю 460 к. с. і спортивна вихлопна система
Серцем обох нових моделей Panamera GTS є чотирилітровий двигун V8 потужністю 338 кВт (460 к. с.) із максимальним крутним моментом 620 Нм. У комбінації зі стандартною спортивною вихлопною системою він створює хвилюючий звук та дарує яскраві емоції від водіння. Двигун із двома турбонагнітачами, оснащений бензиновим сажовим фільтром, перевершує свого попередника на 15 кВт (20 к. с.) і 100 Нм, розганяючи Panamera GTS і Panamera GTS Sport Turismo від 0 до 100 км/год за 4,1 секунди. У цьому йому допомагає стандартний пакет Sport Chrono. Ці дві моделі розвивають максимальну швидкість 292 та 289 км/год відповідно. Тяга безперебійно подається системі повного приводу Porsche Traction Management (PTM) за допомогою восьмиступінчатої коробки передач із подвійним зчепленням PDK. Попри ці надзвичайні динамічні характеристики, споживання пального є помірним – лише 10,3 л/100 км (Sport Turismo: 10,6 л/100 км); рівень викиду CO2 становить 235 г/км (Sport Turismo: 242 г/км). 

Динаміка та комфорт: спортивне шасі з трикамерною пневмопідвіскою
Системи шасі, розроблені з урахуванням спортивних якостей моделей Panamera GTS, є вражаюче динамічними. Адаптивну пневмопідвіску з трьома камерами включено до стандартної комплектації; вона забезпечує гнучкий контроль та оптимальну жорсткість пружин. Спортивне шасі в обох моделях GTS було опущено на 10 міліметрів, тоді як функцію керування підвіскою Porsche Active Suspension Management (PASM) було адаптовано, щоб зробити калібрування ще спортивнішим. Результат? Вражаюча динаміка поперечного руху. Великі гальма (діаметр передніх дисків – 390 мм, задніх – 365 мм) робить гальмування надзвичайно ефективним.

Характерний дизайн GTS: пакет Sport Design із чорними деталями
Якщо порівнювати з попередньою моделлю, базову комплектацію нових моделей Panamera GTS було значно поліпшено в різних аспектах. Пакет Sport Design із новим чорним оздобленням передньої та задньої частин кузова й темними акцентами по кузову підкреслює більш спортивну зовнішність цих автомобілів. До стандартного оснащення моделей GTS належать 20-дюймові колісні диски Panamera Design. Відмінними рисами інтер’єру є оздоблення чорною Alcantara й анодований алюміній. Стандартна комплектація також включає багатофункціональне спортивне кермо з підігрівом і пелюстками перемикання передач, оздоблення Alcantara й модуль Connect Plus, що відкриває доступ до численних цифрових послуг. Завдяки опціональному пакету оформлення інтер’єру GTS водії можуть додати до свого автомобіля низку елементів: тахометр, декоративну строчку й логотипи GTS у контрастному кольорі Carmine Red або Crayon.

 

Уперше для Panamera: проекційний дисплей із численними варіантами конфігурації
Моделі GTS пропонують ті самі інновації, що й лінійка Panamera другого покоління. До них належать цифрова система Porsche Advanced Cockpit, такі допоміжні системи, як Porsche InnoDrive (включаючи адаптивний круїз-контроль) та опціональне керування задніми колесами. Але GTS також має цікаву функцію, що є новинкою для всієї лінійки Panamera. Це проекційний дисплей із можливістю налаштування конфігурації водієм. Такий екран створює повнокольорове проекційне зображення прямо перед очима водія.

Ще краща для повсякденної експлуатації: найперша Panamera GTS Sport Turismo
GTS, традиційно для Porsche, розшифровується як Gran Turismo Sport. Першим автомобілем Porsche у такій концепції, розробленим для доріг загального призначення, був 904 Carrera GTS. У момент випуску, у 1963 році, технології з гоночної траси були перенесені на міські вулиці. Потім на ринок вийшли 924 GTS і 928 GTS, що розвивали цю концепцію протягом 1980-х і 90-х. 2007 рік став початком нової ери для GTS: був випущений 911 Carrera GTS. 2011 року з’явилося перше покоління Panamera GTS, але спочатку лише у вигляді спортивного седана. Тепер Porsche пропонує Panamera GTS у версії Sports Turismo. Велика кришка багажника, занижена кромка багажного відсіку, збільшена вантажомісткість і конфігурація салону 4+1 – новий варіант GTS, створений на базі моделі 2017 року, задовольняє найвищі стандарти повсякденної експлуатації та при цьому має чудові динамічні показники.

 
 

16.10.2018

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Одеса.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.