Головна навігація
Меню

2018

Продажі автомобілів у 2018 році: за підсумками 9 місяців Porsche демонструє суттєве зростання

Штутгарт. Позитивна динаміка протягом всього року: за перші дев'ять місяців 2018 року компанія Porsche AG збільшила свої продажі на шість відсотків до 196 562 автомобілів. Найбільше зростання досягнуто в Європі: тут обсяг продажів збільшився на дев'ять відсотків і склав 66 551 автомобілів. Тільки у Німеччині клієнтам було передано 24 709 автомобілів, що відповідає зростанню на 13 відсотків. На своєму найбільшому ринку збуту, у Китаї, компанія Porsche досягла чотирьохвідсоткового зростання - 56 254 проданих автомобілів. Серед модельних рядів найбільший зріст у процентному відношенні показує Panamera: на кінець вересня продажі чотирьохдверного спорткара виросли на 60 відсотків. Двозначне зростання обсягів продажів має і 911-й – 19 відсотків. Модельні ряди, що користуються найбільшим попитом, як і раніше, залишаються Macan (68 050 проданих автомобілів) і Cayenne (49 715 автомобілів).

«У Німеччині й у всій Європі завдяки привабливій продуктовій лінійці ми змогли чудово відреагувати на попит на наші спортивні автомобілі у перші дев'ять місяців, - каже Детлев фон Платен, член правління, відповідальний за продажі та маркетинг компанії Porsche AG. - На ринках США та Китаю ми також задоволені нашими темпами зростання».

 

«У четвертому кварталі нас очікує низка серйозних випробувань, і ми робимо активні кроки, щоб успішно з ними працювати. Це, зокрема, перехід на новий випробувальний цикл WLTP і використання сажового фільтра для бензинових двигунів, а також прощання з дизельними двигунами», - зазначив фон Платен. Нове законодавство, що регулює токсичність відпрацьованих газів, діє в Європі з 1 вересня. Запуск нових моделей буде відбуватися у певному порядку після переходу. Першими з лінійки Porsche стартують дводверні спорткари 911 і 718, а також новий Macan, презентація якого відбулася на автосалоні в Парижі.

Із середини лютого 2018 року у модельному ряді Porsche відсутні дизельні моделі. Наприкінці вересня правління компанії прийняло остаточне рішення більше не пропонувати автомобілі з дизельними двигунами. У той же час Porsche відзначає істотне зростання інтересу клієнтів до гібридних моделей. Так, з усіх проданих в Європі Panamera більше 60 відсотків були оснащені плагін-гібридним приводом.

Незважаючи на випробування, Детлев фон Платен очікує, що Porsche знову досягне рекордний показник минулого року, коли клієнтам було передано 246 375 автомобілів.

25.10.2018

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Одеса.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.