Головна навігація
Меню

2018

Новий Taycan – це безперечний початок епохи електромобілів для Porsche

Штутгарт. Інвестиції обсягом шість мільярдів євро, 1200 нових працівників лише для запуску Taycan, розроблення Porsche Production 4.0 і безпрецедентна освітня програма, що впроваджується в усій компанії: виробник спортивних автомобілів серйозно націлився на створення електромобілів та переживає етап значних змін, знову підтверджуючи свою здатність забезпечити собі майбутнє. 

«Ми прогнозуємо, що починаючи з 2025 року понад 50 відсотків проданих моделей Porsche будуть електрифікованими автомобілями», – стверджує Луц Мешке, заступник голови виконавчої ради та член правління, відповідальний за фінанси та ІТ у Porsche. Це потребує серйозних інвестицій у такі галузі, як розробка, виробництво й навчання персоналу. Попри це, плановий коефіцієнт чистого прибутку (не менше ніж 15 відсотків) залишається незмінним. «Окрім налагоджених процесів, виручка від продажу цифрових товарів і послуг теж має вносити все більший внесок у наш економічний успіх», – каже Мешке.

Одним із прикладів раціонального підходу є те, що виробничі та складальні цехи для нового Taycan наразі будуються за принципом «завод у заводі» на головному заводі у Цуффенхаузені. Це нововведення свідчить про те, що компанія Porsche відходить від традиційного принципу організації лінії складання. Альбрехт Раймольд, член виконавчої ради, відповідальний за виробництво й логістику, пояснює: «Застосовуючи гнучку лінію виробництва, Porsche стане першим автовиробником, що використовує безпілотні системи транспортування в безперервному процесі серійного виробництва». Завдяки цьому бренд спортивних автомобілів зможе поєднувати переваги традиційного принципу безперервного виробництва із гнучкістю універсального складання. Це також дасть можливість збільшити кількість робочих циклів, використовуючи ті самі площі. Дотримуючись концепції «Розумно, екологічно, економічно», компанія Porsche також прагне максимально раціонально використовувати ресурси у виробництві. Процес виробництва Taycan є вуглецево-нейтральним, а довгостроковою метою є створення заводу, що абсолютно не шкодить довкіллю.

Результатом появи Taycan стало створення 1200 робочих місць у Цуффенхаузені. «Taycan є одним із найбільших генераторів робочих місць в історії Porsche», – підкреслює Андреас Гаффнер, член виконавчої ради, відповідальний за людські ресурси й соціальні питання. Але не всі ці нові працівники будуть виробляти Taycan: вони також будуть виготовляти дводверні спортивні автомобілі. Мета Porsche відносно Taycan – створити команду з правильним співвідношенням досвідчених виробників спортивних автомобілів і новачків. Крім того, в рамках цього нововведення буде запущено масштабну освітню програму. Навчання буде відбуватися у виробничому цеху, спеціально створеному з цією метою на території навчального центру в Цуффенхаузені. А оскільки Porsche вступає в еру електричних і цифрових технологій, для всього персоналу буде запропоновано цифрову навчальну платформу, яка матиме 1400 блоків на тему цифрової трансформації і дасть користувачам можливість навчатися індивідуально залежно від власних потреб. 

Тісна співпраця між автоспортом і серійним виробництвом підкреслює, наскільки важливо ділитися знаннями. Силовою установкою для Taycan є та сама інноваційна система 800 В, яку було використано в автомобілі Porsche 919 Hybrid, чий послужний список включає численні перемоги в Ле-Мані. Це було одним із найважливіших рішень для 919, оскільки від рівня напруги залежать й інші елементи силової установки: від батареї до схеми розміщення електроніки й електричних машин та до можливостей процесу заряджання. Застосувавши новаторський підхід і спеціально розробивши відповідні компоненти на 800 В, компанія Porsche розширила межі технічних можливостей, зокрема в тому, що стосується використання літій-іонної батареї з рідинним охолодженням. Попри надзвичайно жорстку конкуренцію в автоспорті, компанія продовжувала розробляти свої технології. Тепер вона досягла небаченого рівня питомої потужності. Як наслідок, 800-вольтна архітектура Taycan дає можливість гарантовано зарядити літій-іонну батарею цього автомобіля лише за чотири хвилини, забезпечуючи запас ходу 100 кілометрів (за циклом NEDC). Ця практична реалізація нових знань підніметься на абсолютно новий рівень, коли Porsche візьме участь у сезоні 2019-2020 Формули E.

Процеси швидкого заряджання потребують потужних систем заряджання. Саме тому Porsche E-Performance охоплює всі галузі інфраструктури, включаючи заряджання в дорозі та вдома. Porsche Mobile Charger Connect 22 кВт – це швидкий і зручний спосіб зарядити Taycan удома за одну ніч. Також існує можливість індукційного заряджання. Як учасник спільного підприємства Ionity (іншими учасниками є BMW, Daimler і Ford) Porsche побудує 400 високопотужних зарядних станцій потужністю 350 кВт на пункт підзарядження по всій Європі до кінця 2019 року. У рамках програми Electrify America, що належить групі компаній VW, 2019 року буде створено зарядну інфраструктуру (потужністю до 350 кВт) на 300 автодорожніх станціях. Перед виходом Taycan на ринок компанія Porsche також планує установити понад 2000 пунктів підзаряджання змінним струмом у таких місцях, як готелі, приблизно на 20 ринках. Клієнти зможуть отримати доступ до зарядної мережі Porsche через службу заряджання Porsche. Цей метод буде використовуватися по всій Європі, а доступ до величезної кількості зарядних станцій будуть надавати різні оператори. Тарифи буде встановлювати Porsche на центральному рівні.

 

31.10.2018

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Одеса.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.