Головна навігація
Меню

2018

Новий Porsche 911 – ікона дизайну та високотехнологічний спортивний автомобіль

 
 

Штутгарт. Компанія Porsche представила 911 8-го покоління у Петрі-холі під час автосалону у Лос-Анджелесі. «Каліфорнія – це ідеальне місце для презентації нового 911. Протягом десятиріч Каліфорнія залишається другим домом для Porsche, – відзначає Олівер Блуме, виконавчий директор Porsche AG. – 911 восьмого покоління є ще потужнішим, ще більш хвилюючим та ефективним, ніж його попередник. Крім того, він пропонує вражаючі цифрові рішення. Однак, попри всі інновації, 911 залишається тим, чим він був завжди, – справжнім спортивним автомобілем і живим серцем Porsche. Нашою іконою».

Новий 911 має характерний дизайн у стилі Porsche, більш мускулисті форми та 10,9-дюймовий сенсорний екран – комбінація класичних і сучасних рис. Інтелектуальне керування, елементи шасі й інноваційні системи допомоги втілюють безкомпромісний динамізм класичного спортивного автомобіля та задовольняють вимоги цифрового світу.

Компанія Porsche вдосконалила опозитні шестициліндрові турбодвигуни наступного покоління та зробила їх більш потужними: тепер двигуни моделей S генерують 331 кВт (450 к. с.). Ефективність силового агрегату було підвищено за рахунок використання поліпшеного процесу впорскування, нової конфігурації турбонагнітачів та системи охолодження наддувного повітря. Потужність передається за допомогою нової восьмиступінчатої коробки передач із подвійним зчепленням. Максимальна швидкість новинок дорівнює 308 км/год для 911 Carrera S і 306 км/год для повнопривідної версії Carrera 4S. До інших важливих елементів належать режим Porsche Wet, що додатково підвищує безпеку під час їзди мокрою дорогою, асистент нічного бачення з тепловізором і комплексна система комунікації та зв’язку, в якій використовується ройовий інтелект. Асортимент систем і функцій 911 завершують три ексклюзивні цифрові послуги, що ідеально впишуться у каліфорнійський спосіб життя: мобільна програма Porsche Road Trip, яка пропонує надзвичайні поїздки, персональний асистент Porsche 360+ і веб-калькулятор шкідливих викидів Porsche Impact, який допомагає нейтралізувати вуглецевий слід.

Детлеф фон Платен, член виконавчої ради з продажу та маркетингу Porsche AG, підкреслив важливість американського ринку для компанії: «2017 року ми відправили до США понад 55 000 автомобілів, і наша американська торговельна компанія Porsche Cars North America наближається до рекордного обсягу продажів у 2018 році. Урешті-решт, жодна інша модель не втілює історію кохання Америки та бренду Porsche так, як 911. Один із кожних трьох автомобілів Porsche 911, виготовлених у Цуффенгаузені, вирушає до США».

Зовнішній дизайн з елементами, запозиченими в попередніх поколінь 911
Зовнішній дизайн є знайомим, але при цьому безперечно новим. 911 восьмого покоління став ширшим, випромінює більше впевненості і має більше високих технологій. Під ширшими крилами розміщено великі колеса: 20-дюймові диски спереду та 21-дюймові ззаду. Задня частина кузова задньопривідних моделей тепер зрівнялася із задньою частиною кузова повнопривідних моделей, ставши на 44 мм ширшою. Передня частина всіх моделей (що стала ширшою на 45 мм) відроджує традиційну рису попередніх поколінь 911: витягнутий вперед капот із помітним заглибленням перед вітровим склом. Обидва елементи роблять передню частину автомобіля довшою і додають динамізму. А новітні світлодіодні фари демонструють, яких висот досягли технології у 911. Ці фари органічно інтегровані в крила, мають типову для 911 круглу форму, витягнуту вгору. Заглиблені дверні ручки з електричним висуванням підкреслюють плавну скошену бокову лінію кузова. Також було змінено дизайн зовнішніх дзеркал: тепер їх оптимізовано для мінімізації шуму вітру. Дзеркала можна скласти за допомогою електроніки.

 

У задній частині всіх моделей домінують значно ширший регульований задній спойлер та елегантна світлова смуга, що органічно вписується в дизайн кузова. Вертикальні жалюзі повітрозабірника повторюють контури заднього скла. Центрально розташований третій стоп-сигнал було інтегровано в жалюзі повітрозабірника. Оскільки його не видно, коли задній спойлер висунуто, на самому спойлері встановлено другий стоп-сигнал. Відмінною рисою задньопривідних моделей є чорні жалюзі, тоді як задню решітку повнопривідних моделей частково покрито хромом. За винятком передньої та задньої частин, усю зовнішню обшивку тепер зроблено з алюмінію.

 

Новий дизайн інтер’єру з чистими лініями
Салон має виразний дизайн. Характерними рисами панелі приладів є чисті, прямі лінії та заглиблені прилади. На таке рішення дизайнерів надихнули моделі 911 з 1970-х. Як і в 911 першого покоління, нова широка панель приладів займає все місце між двома горизонтальними крилами. Поруч із центральним тахометром розміщено два тонкі дисплеї без рам, що надають інформацію водію. Центральний екран системи Porsche Communication Management (PCM) тепер має діагональ 10,9 дюйма, і водій може користуватися ним швидко та не втрачаючи пильності. Під екраном установлено панель керування з п’ятьма кнопками. Її зроблено у вигляді класичного перемикача, і вона також служить візуальним переходом до центральної консолі із сенсорною панеллю. Сидіння теж було кардинально змінено. Завдяки новому дизайну масу автомобіля було зменшено приблизно на три кілограми, тоді як адаптована геометрія пропонує значно кращу бокову підтримку в зоні плечей. Хоча сидіння було опущено на п’ять міліметрів і їх подушку було зроблено трохи тоншою, загалом рівень комфорту в салоні підвищився.

У тому, що стосується цифрових технологій, 911 переходить на новий рівень, забезпечуючи постійне підключення та зв’язок, а також нові функції та послуги. До стандартних функцій PCM належать онлайн-навігація з використанням ройового інтелекту та модуль Porsche Connect Plus.

Нові системи допомоги підвищують безпеку та комфорт
Компанія Porsche першою розробила «мокрий» режим і включила його до стандартної комплектації. Ця функція розпізнає воду на дорозі, готує системи керування до роботи на вологому покритті та попереджає водія. Отримавши попередження, він може налаштувати параметри автомобіля з акцентом на безпеку, натиснувши кнопку або скориставшись перемикачем режимів на кермі (опціональний пакет Sport Chrono). Система попередження та допомоги при гальмуванні, що використовує камеру, розпізнає загрозу зіткнення з об’єктами, що рухаються, та за потреби активує екстрене гальмування. Асистент нічного бачення з тепловізором вперше пропонується для 911 як опція. Опціональна система адаптивного круїз-контролю включає автоматичний контроль відстані, функцію старт-стоп, захист людей у салоні та інноваційну автономну функцію екстреної допомоги.

Наступне покоління шестициліндрових опозитних двигунів
Разом із новим 911 також народжується нове покоління шестициліндрових опозитних турбодвигунів. Завдяки бензиновому сажовому фільтру вони відповідають останнім стандартам токсичності вихлопу. Але основною метою цієї передової розробки було подальше поліпшення динамічних якостей. Нові, більші турбонагнітачі зі симетричною компоновкою та електронно керованими регуляторами тиску наддува, повністю перероблена система охолодження наддувного повітря та перше використання п’єзофорсунок – усе це разом дає змогу поліпшити всі важливі параметри двигуна: швидкість реакції, потужність, криву крутного моменту, витривалість, здатність нарощувати оберти. Потужність двигуна 911 Carrera S збільшилася на 22 кВт (30 к. с.), він розвиває 331 кВт (450 к. с.) на частоті 6500 об/хв, а його крутний момент виріс на 30 Нм – до 530 Нм. Такий крутний момент доступний в широкому діапазоні частоти обертів – від 2300 до 5000 об/хв.

Міфологія Porsche 911 прямо на вашому зап’ястку
Підрозділ Porsche Design ушановує нове покоління 911, випустивши спеціальний наручний годинник у кількості 911 екземплярів. Назва цієї новинки – «911 Chronograph Timeless Machine Limited Edition». Характерний стиль культового автомобіля відчувається у строгому дизайні годинника та контурах титанового корпусу. Навіть великий чорний циферблат зроблено в стилі 911: адже завдяки білим стрілкам інформація максимально легко зчитується як у кабіні автомобіля, так і на зап’ястку. Індикатор, розміщений у положенні «шоста година», є нагадуванням про легендарний спортивний автомобіль з мітками на 3/6/9 і 11. Іншими знайомими рисами є силует «911 flyline» на циферблаті і ремінець, виготовлений зі шкіри, що використовується в салоні автомобіля Porsche. Ці спеціальні годинники надійдуть у продаж у квітні 2019 року. Їх буде випущено в ексклюзивній версії з особливим футляром та табличкою, що вказує на обмежений випуск годинника.

 

Шедевр із Цуффенгаузена – сім поколінь культової спортивної моделі
На Міжнародному автосалоні (IAA) у Франкфурті народилася легенда. 12 вересня 1963 року компанія Porsche представила довгоочікувану заміну для 356 – спортивного автомобіля, що за 15 років до цього заклав фундамент історії цього автомобільного бренду у Гмюнді (Австрія). До того як 911 першого покоління (що спочатку носив назву 901) було знято з виробництва, було вироблено 111 995 екземплярів цієї моделі.

Через десять років, 1973 року, на ринок виходить G series – 911 із кардинальними змінами. Багато з них було внесено, щоб задовольнити жорсткіші вимоги до безпеки, чинні на важливому експортному ринку – США. Штутгартський автовиробник робить ставку на потужні турбодвигуни й оцинкований кузов у своїй найдорожчій моделі, а також випускає версії 911 Cabriolet і Speedster разом із Targa. До 1989 року було вироблено 198 496 автомобілів Porsche 911 G Series.

 

Його наступник з’являється на ринку 1988 року та отримує внутрішню назву «тип 964». Перші варіанти моделі «покоління 964» показують, наскільки передовим був цей 911: у цій лінійці було вперше представлено повнопривідну версію Carrera 4, яку компанія Porsche спочатку розробила для потужного спортивного автомобіля 959. 1989 року компанія випускає задньопривідний автомобіль 911 Carrera 2. Одночасно з появою Coupé відбувається дебют версій Cabriolet і Targa. Цікаво, що хоча в усіх версіях використано старий кузов (ледь змінений, за винятком інтегрованих бамперів), 85% внутрішніх компонентів моделей 964 є новими. У жовтні 1993 року компанія підготувала 911 наступного покоління. На той момент було випущено 63 762 екземплярів 911 третього покоління – за шість років існування цієї моделі.

 

Четверте покоління 911 – «тип 993» – є одним з найпопулярніших випусків. Спочатку компанія Porsche випустила цю модель лише у версіях Coupé і Cabriolet, але 1995 року відбувся дебют Targa. У Targa було використано нову розробку: замість знімного жорсткого верху цей автомобіль мав великий скляний дах, що можна було скласти під заднє скло. 1998 рік стає останнім роком для двигунів із повітряним охолодженням. На цей момент було виготовлено 68 881 екземпляр 911 четвертого покоління.

 

У моделі 911 п’ятого покоління (з 1997 року) компанія Porsche припиняє використання двигунів із повітряним охолодженням. «Тип 996» є найзначнішим відхиленням від класичного розвитку моделі 911. Це час фінансових потрясінь для компанії. Через 34 роки після народження 911 виробник спортивних автомобілів повністю переробляє свою культову модель, випустивши «покоління 996». Porsche зосереджується на зниженні виробничих витрат – процесі, розпочатому вже в попередній моделі. Для цього компанія забезпечує максимальну сумісність запчастин з іншими модельними лінійками, як-от новим Boxster, а також виконує нові вимоги до безпеки та токсичності вихлопу. Виробництво цього покоління закінчується лише 2005 року. Загальний обсяг продажу «типу 996» становить 175 262 автомобілів. Ця успішна модель довго залишалася недооціненою в 40-річній історії 911.

 

2004 рік є роком народження Porsche 911 «типу 997». Цей 911 є ще більш багатогранним, ніж будь-коли: клієнти можуть вибрати Coupé або Targa, Cabriolet або Speedster, задній або повний привід, атмосферні двигуни або турбодвигуни, GTS або GT2, спортивні версії GT2 RS або GT3, або ж одну із двох версій GT3 RS. Якщо враховувати спеціальні моделі, ця лінійка включає понад 24 варіанти моделей, що доповнюються широким асортиментом додаткового обладнання для персоналізації. Обсяг виробництва автомобілів 911 шостого цього покоління становить 213 004 автомобілів – нова рекордна цифра.

 

2011 року 991 стає найвищим втіленням сучасних технологій у Porsche 911 на сьогодні. Ця модель чудово розкриває головну ідею виробника спортивних автомобілів – максимальна ефективність. Це помітно в усьому, починаючи з нового етапу розвитку дизайну. Більш компактний силует, підтягнуті форми, відточені деталі – модель типу 991 виглядає потужнішою за будь-який попередній 911. Цей ефект підсилюють колісна колія збільшеної ширини та колісна база, подовжена на десять сантиметрів. У цьому автомобілі також було застосовано адаптивну аеродинаміку: 911 є першим серійним спортивним автомобілем Porsche, в якому було впроваджено технології з гібридного суперкара 918 Spyder. 911 «покоління 991» є абсолютним лідером продажів в історії цієї культової моделі. До 31 жовтня 2018 року було виготовлено 217 930 екземплярів цієї моделі. А в сумі, починаючи з дебюту 911, що відбувся 1963 року, компанія Porsche випустила 1 049 330 автомобілів 911.

29.11.2018

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Одеса.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.