Головна навігація
Меню

2018

Porsche 911 GT2 RS Clubsport потужністю 700 к. с.

 

Штутгарт. Майже стандартний, але дуже ефектний – 911 GT2 RS Clubsport, чия світова прем’єра відбулася на автосалоні в Лос-Анджелесі. Гоночна версія серійного спортивного автомобіля 911 GT2 RS потужністю 515 кВт (700 к. с.) була випущена партією у 200 екземплярів. Вона призначена для зустрічей спортивних автоклубів і окремих спортивних подій. «У майбутньому наші клієнти не лише будуть мчати на GT2 RS Clubsport під час трек-днів, але й братимуть участь у міжнародних автоперегонах. Зараз ми ведемо дуже плідні переговори з організатором перегонів, компанією SRO», – стверджує доктор Франк-Штеффен Валлізер, віце-президент із автоспорту та серії GT.

 

Технології для цього гоночного автомобіля з Вайссаха було запозичено в «зарядженої» спортивної моделі 911 GT2 RS. Їх було використано і для моделі 935, яку компанія Porsche представила дев’ять тижнів тому. В обох цих гоночних автомобілях установлено той самий двигун, що й у серійному 911, – передовий шестициліндровий опозитний двигун 3,8 л з подвійним турбонаддувом. Потужність від двигуна, розташованого в задній частині автомобіля, передається на задні колеса шириною 310 мм за допомогою 7-ступеневої коробки передач Porsche із подвійним зчепленням (PDK). Як і в усіх гоночних версіях 911, водій перемикає передачі за допомогою ергономічно розміщених пелюсткових перемикачів на кермі. Розташування двигуна за задньою віссю забезпечує чудове зчеплення й ефективну роботу гальм. Шестипоршневі алюмінієві моноблочні гоночні супорти на передній осі у комбінації зі сталевими гальмовими дисками діаметром 390 мм, що мають внутрішню вентиляцію та жолоби, забезпечують чудове гальмування у зоні передньої осі. На задній осі встановлено чотирипоршневі супорти та 380-міліметрові диски.

 

Як і серійний 911 GT2 RS, версію Clubsport масою 1390 кілограмів оснащено системою PSM (Porsche Stability Management), що включає протибуксувальну систему, а також антиблокувальну гальмову систему (ABS). Завдяки спеціальному перемикачу, розміщеному на центральній консолі, ці системи допомоги можна регулювати окремо або повністю відключати залежно від дорожньої ситуації. 

 

Карбонове кермо та кольоровий дисплей, розміщений за ним, було запозичено у моделі Porsche 911 GT3 R 2019 року. Масивний каркас безпеки разом із гоночним сидінням-ковшем і шеститочковим ременем безпеки гарантують максимальну безпеку. Кондиціонер повітря забезпечує оптимальне охолодження салону. 

 

Новий Porsche 911 GT2 RS Clubsport можна замовити вже зараз. Клієнти почнуть одержувати свої автомобілі з травня 2019 року на ексклюзивних заходах, присвячених передачі автомобіля клієнту.

 

29.11.2018

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Одеса.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.