Головна навігація
Меню

2018

Високопотужна технологія заряджання для електромобілів майбутнього

 

 

Штутгарт/Єттінген. Можливо, що завдяки проміжному результату дослідницького проекту FastCharge заряджання електромобіля незабаром буде тривати не довше, ніж заправка паливного бака. Дослідницький консорціум у Єттінген-Шеппах представив прототип зарядної станції потужністю до 450 кВт. Її розташовано біля шосе A8 між Ульмом і Аусбургом. Нова станція заряджання придатна для електричних моделей усіх брендів і використовує Type 2 (європейський стандарт) комбінованої системи заряджання (CCS). Заряджання на цій станції зараз є безкоштовним. Дослідницький автомобіль Porsche, оснащений батареєю корисною ємністю 90 Квт*год, досягнув на новій станції зарядної ємності понад 400 кВт. Це означає, що менше ніж за 3 хвилини цей автомобіль буде заряджено до перших 100 км запасу ходу.

Дослідницький проект FastCharge 
Дослідницький проект FastCharge був запущений у липні 2016 року й отримав 7,8 мільйонів євро від Федерального міністерства транспорту та цифрової інфраструктури Німеччини. За дотриманням умов фінансування стежить Національна організація з технологій використання водню та паливних елементів Німеччини (NOW). Промисловий консорціум включає автомобільних виробників BMW Group і Dr. Ing. h. c. F. Porsche AG, а також операторів Allego GmbH, Phoenix Contact E-Mobility GmbH (технологія заряджання) і Siemens AG (електротехніка).

Швидкі та зручні методи заряджання роблять електромобільність більш привабливою; збільшення зарядної ємності до 450 кВт сприяє значному скороченню тривалості заряджання. Зарядна ємність, яку пропонують нові станції FastCharge, є у від трьох до дев’яти разів вищою за поточну зарядну ємність станцій швидкого заряджання постійним струмом. Метою проекту FastCharge є вивчення технічних умов, які мають виконати автомобілі й інфраструктура, щоб зробити можливим застосування надзвичайно високої зарядної ємності. 

 

У прототипах станцій зарядження було використано зарядний роз’єм перевіреної на практиці комбінованої системи заряджання (CCS) у варіанті Type 2, що є стандартом для Європи. Цей стандарт заряджання вже показав себе на низці електрифікованих автомобілів і використовується в багатьох частинах світу. На станціях в Єттінгені наразі можна безкоштовно заряджати всі автомобілі, що підтримують CSS. Залежно від моделі автомобіля нову станцію супершвидкого заряджання можна використовувати для автомобілів із 400-вольтною та 800-вольтною системою акумулятора. У кожному випадку доступна зарядна ємність автоматично адаптується до максимально дозволеної зарядної ємності автомобіля. 

Початковою зарядною ємністю дослідницького автомобіля Porsche є 400 кВт – небачена цифра для легкового автомобіля. Це стало можливим завдяки новаторській системі охолодження, що забезпечує постійну помірну температуру в елементах акумулятора.

Електрична мобільність із душею спортивного автомобіля Porsche
До 2022 року компанія Porsche планує інвестувати в електричну мобільність (включаючи гібриди з підзаряджанням від електромережі та повністю електричні автомобілі) понад 6 мільярдів євро. Це означає, що порівняно з раніше запланованою цифрою компанія більше ніж удвічі збільшила витрати на електромобільність – від приблизно 3 мільярдів до понад 6 мільярдів євро. Із трьох додаткових мільярдів приблизно 500 мільйонів євро буде витрачено на розробку моделей і версій ряду Taycan. Porsche також інвестує приблизно один мільярд в електрифікацію та гібридизацію існуючого модельного ряду, сотні мільйонів – у розширення виробничих потужностей і близько 700 мільйонів – у нові технології, інфраструктуру зарядних станцій і розумну мобільність.

 

18.12.2018

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Одеса.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.