Нові шляхи вимагають відваги. Ми відкриваємо їх з новою Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo - це змінить ваше бачення гібридних технологій. Так само, як і ваше повсякденне життя. При максимальній потужності - 462 к.с. Зацікавило? Читайте далі.
Визначальним фактором концепції гібридного приводу є взаємодія між двигуном внутрішнього згоряння та електричною машиною. Двигун внутрішнього згоряння виробляє потужність та крутний момент зі зростаючою кількістю обертів на хвилину, а максимальний крутний момент електричного двигуна може бути використаний у будь-який момент. Що в результаті: величезний крутний момент 700 Нм - для незрівнянного прискорення зі старту та нового максимального рівня адреналіну.
Інакше кажучи, справжній спортивний автомобіль. Цифри говорять самі за себе: прискорення від 0 до 100 км/год лише за 4,6 секунди і максимальна швидкість 275 км/год. Та це незважаючи на споживання палива - 2.5 л на 100 км.
Шість режимів руху
За кермом Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo ви можете обирати між шістьма різними режимами за допомогою перемикача на рульовому колесі, як у 918 Spyder, та комунікаційного центру (PCM) і застосовувати кнопку SPORT Response для активації максимальної потужності.
У режимі E-Power автомобіль працює виключно на електроенергії. Натискання на педаль акселератора активує двигун внутрішнього згоряння, що дозволяє будь-якої миті досягати максимальної потужності.
В інтелектуальному режимі Hybrid Auto автомобіль пропонує найкращу експлуатаційну ефективність для поїздок у міському середовищі та за межами міста. У цьому режимі Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo може працювати від електродвигуна, двигуна внутрішнього згоряння або від обох двигунів одночасно, в залежності від ситуації на дорозі. Для досягнення найкращого поєднання двох систем, оптимальний режим їзди обирається на основі інформації, що стосується профілю водіння, стану заряду, топографії дороги та швидкості.
В режимі E-Hold електродвигун підзаряджає акумулятор. Енергія накопичена в акумуляторі, може бути використана пізніше, наприклад, при їзді виключно на електроенергії або при прискоренні.
При їзді в режимі E-Charge високовольтний акумулятор заряджається двигуном внутрішнього згоряння. Це означає, що наприклад, під час їзди з допомогою двигуна внутрішнього згорання по автостраді ви зможете заряджати акумулятор для подальшої їзди містом виключно на електроенергії.
У режимі SPORT двигун внутрішнього згоряння активується за замовчуванням, але у Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo прискорення відбувається у взаємодії з електричною силою. Трансмісія та шасі також дотримуються спортивних налаштувань.
Режим SPORT PLUS забезпечує спортивну їзду з максимальною потужністю і максимальним крутним моментом. Максимальна доступна швидкість в цьому режимі - 275 км/год. Акумулятор заряджається з використанням резерву потужності двигуна внутрішнього згорання, і ця енергія може бути використана, коли знадобиться прискорити швидкість.
© 2016 Порше Центр Одеса - офіційний дилер Порше. *Правова інформація