Головна навігація
Меню

2019

Інтерв’ю з директором із продажів Porsche Детлевом фон Платеном.

Cayenne Coupé – атлетичний спортивний автомобіль.

 

Штутгарт. Вихід у новий сегмент: разом зі світовою прем’єрою Cayenne Coupé, Porsche розширює третє покоління своєї успішної лінійки SUV. Дуже спортивний вигляд автомобілю надають динамічні контури та нові технічні деталі.

Основними особливостями нової моделі Cayenne є більш загострені контури, унікальна форма задньої частини кузова, адаптивний спойлер на даху, окремі задні сидіння для двох пасажирів, а також два варіанти даху: панорамний скляний дах в стандартній комплектації та карбоновий дах в якості опції. Більш полога лінія даху надає цій моделі спортивніший вигляд та позиціонує її як найбільш спортивну в сегменті. Cayenne Coupé буде доступний з двома варіантами двигунів: шестициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 250 кВт (340 к. с.) зі стандартним розгоном з місця до 100 км/год за 6,0 секунд, а для топ-моделі Cayenne Turbo Coupé – чотирьохлітровий двигун V8 із подвійним турбонаддувом потужністю 404 кВт (550 к. с.) зі стандартним розгоном з місця до 100 км/год за 3,9 секунди.

Cayenne – історія всесвітнього успіху
З моменту випуску першого позашляховика Cayenne у 2002 році, ця модель стала дуже популярною у всьому світі. На сьогодні продано вже більше 864 200 автомобілів, тобто в середньому в рік продається 50 000 автомобілів. За 2018 рік у всьому світі було продано приблизно 71 500 позашляховиків Cayenne, вищі показники продажів лише в Porsche Macan. Більшість автомобілів були про-дані покупцям у Китаї та Європі.

У своєму інтерв’ю член Виконавчого комітету з продажів та маркетингу компанії Porsche AG Детлев фон Платен говорить про очікувані результати продажів Cayenne Coupé у різних регіонах, описує портрет покупців цієї моделі та розповідає про розширення родини SUV:

Які регіони та групи покупців є цільовими для Cayenne Coupé?
Cayenne Coupé – міжнародний завойовник, оскільки він є привабливим для покупців у всьому світі. З особливою увагою для нього ставляться покупці, яких приваблює спортивна ДНК Cayenne. Це можуть бути вже існуючі або нові клієнти Porsche – вони мають високий рівень лояльності до бренду та вірні своєму яскравому образу життя. Ринок позашляховиків купе не новий, але індивідуальний характер нашого автомобіля відрізняє його від інших. Тому спортивна форма кузова ідеально поєднується з брендом Porsche.

Хто є клієнтами Porsche у всьому світі?
Наші клієнти відрізняються дуже індивідуальними та різними стилями життя. Не існує середньостатистичного клієнта Porsche. Саме тому ми з уважністю ставимося до кожного покупця. Але в той самий час існує ряд властивостей, притаманних всім нашим клієнтам. Серед яких прагнення досягати цілей, вміння бути несхожим на інших та жага особистого розвитку. Цей драйв веде їх вперед і робить їх успішними. Багато хто цінує відчуття задоволення від того, що вони знайшли своїх близьких і однодумців з Porsche. У багатьох випадках до придбання автомобіля Porsche наші клієнти їздили за кермом автомобілів інших преміальних брендів, але обрали Porsche оскільки вони очікують більшого від свого автомобіля. Кожен, хто відчув задоволення від керування Porsche базової комплектації, розуміє, що автомобіль може бути ще більш спортивним. Тому клієнти переходять до моделей Turbo або GT. Тут особистий рух до кращого значно важливіший за імідж.

Чи беруться до уваги опитування та дослідження ринку під час прийняття рішень щодо модельних лінійок Porsche?
Авжеж зворотний зв’язок від клієнтів впливає на наші рішення, отже наші клієнти завжди надають нам свої відгуки. Щороку ми отримуємо понад 300 000 відгуків, звітів, пропозицій та запитів. Зрозуміло, що ми беремо їх всі до уваги під час розробки нового автомобіля. Ми також неодноразово ознайомлюємо наших поточних і потенційних клієнтів з нашими ідеями. Ця модель Cayenne є гарним прикладом: під час розробки ми взяли до уваги великий обсяг відгуків, які ми отримали від клієнтів щодо попередньої моделі. Особливо під час розробки салону ми врахували побажання наших клієнтів. Іншим прикладом того, як ми врахували зворотний зв’язок вже на ранній стадії розробки продукту, може послужити також Taycan. Ще на початку розробки ми запитали наших клієнтів чи можуть вони уявити повністю електричний автомобіль Porsche та як він має виглядати. И тепер, незадовго до світової прем’єри, яка відбудеться восени, ми знов попросили їх дати нам зворотній зв’язок вже з приводу фінального продукту.

Модель Cayenne Coupé є уособленням зростаючої універсальності модельного ряду Porsche. Це новий тренд розширення асортименту?
Наша всеохоплююча концепція фокусується не лише на автомобілі, а на ДНК бренду в цілому. Поєднання спортивного стилю та вимоги найвищої якості можна побачити у всіх моделях Porsche. І це ідеальне відображення потреб наших клієнтів. Всі наші автомобілі спортивні, навіть Panamera, Macan і Cayenne. У своїх сегментах вони є найбільш спортивними. І всі вони несуть в собі гени Porsche 911. Саме тому Porsche сприймається як бренд спорткарів. І ми постійно працюємо над тим, щоб таке сприйняття не змінювалося. В той самий час ми постійно розширюємо наш модельний ряд, щоб наші клієнти у всьому світі могли знайти для себе те, що потрібно саме їм. Так співвідношення моделей змінилося внаслідок переваг клієнтів з ринків, які розвиваються. Попит на спортивні позашляховики особливо високий у Китаї, але продажі спортивних автомобілів із двома дверима також зростають.

Тренд на купе стає очевидним у сегменті SUV. Як ви запалюєте пристрасть у покупцях до Porsche як до бренду?
Porsche – це тонка майстерна робота та врахування індивідуальних побажань клієнтів у поєднанні зі спортивними автомобілями преміум класу. Але найважливішими для нас є люди. Porsche завжди роблять люди: у кожен автомобіль Porsche вкладена величезна кількість майстерності, любові та пристрасті. Ми в компанії завжди націлені на отримання найкращого рішення. Саме так ми створюємо наші машини, які надихають своєю бездоганною якістю та задоволенням від водіння. З Cayenne Coupé ми хочемо звернутися до нової, молодої аудиторії. Вони є поціновувачами ексклюзивності та нестандартного стилю життя та мають націлену на результат ментальність.

26.03.2019

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Одеса.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.