Головна навігація
Меню

2019

Повністю готовий до сезону з відкритим верхом: новий 911 Cabriolet

 

Штутгарт. Через шість тижнів після появи нового покоління 911 купе вся увага публіки прикута до моделі у кузові кабріолет. Новий Porsche 911 із відкритим верхом продовжує багаторічну традицію, започатковану в день презентації прототипу першого 911 Cabriolet на Міжнародному автосалоні у Франкфурті у вересні 1981 року. Тоді автомобіль викликав справжній фурор серед клієнтів і фанатів бренду. Перший Porsche 911 із відкритим верхом зійшов з конвеєра у 1982 році, і з того часу ця модель ніколи не покидала модельного ряду. У 2019 році заплановано презентації безпрецедентного ряду гучних новинок, і першою з них стало нове покоління культового спортивного кабріолета. Він матиме інноваційні особливості купе, а також низку спеціальних високотехнологічних рішень для кабріолетів - наприклад, новий гідравлічний механізм, який дозволяє ще швидше відкривати та закривати дах.

 

Нова модель повторює сучасні лінії купе нового покоління, залишаючись при цьому безпомилково впізнаваним Porsche 911 у кузові кабріолет. Повністю автоматичний м'який верх оснащується інтегрованим заднім склом, а спеціальні магнієві структурні елементи даху запобігають здуттю тенту на високих швидкостях. М'який верх може бути піднятий або складений на швидкості до 50 км/ч. Новий гідравлічний механізм скорочує час відкриття до 12 секунд, а висувний вітрозахисний екран із електроприводом запобігає виникненню завихрень повітря в області шиї.

 

На момент запуску 911 Cabriolet доступний у модифікаціях Carrera S із заднім приводом та Carrera 4S із повним приводом. Обидві модифікації оснащуються 6-циліндровим опозитним турбованим двигуном із робочим об'ємом 2981 см³. Його потужність становить 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв, а крутний момент - 530 Нм у діапазоні від 2300 до 5000 об/хв. Показники економічності та рівня шкідливих викидів також були поліпшені за рахунок допрацьованого процесу впорскування та ряду додаткових удосконалень, що включають нову компоновку турбонагнітачів і системи охолодження надувного повітря. За передачу потужності відповідає нова 8-ступенева автоматична коробка передач із двома зчепленнями. Porsche 911 Carrera S прискорюється до 100 км/год за 3,9 секунди (з опціональним пакетом Sport Chrono: 3,7 секунди), а максимальна швидкість моделі складає 306 км/год. 911 Carrera 4S здатний розганятися до 304 км/год, а відмітку 100 км/год він долає через 3,8 секунди (з опціональним пакетом Sport Chrono: 3,6 секунди).

 

Нові точки кріплення двигуна дозволили підвищити жорсткість кабріолета у порівнянні з попередньою моделлю. Уперше для 911 Cabriolet пропонується спортивна підвіска Porsche Active Suspension Management (PASM). У ній використовуються більш жорсткі та короткі пружини й більш жорсткі стабілізатори поперечної стійкості спереду та ззаду, а загальна висота шасі була занижена на 10 мм. Ці доробки забезпечують Porsche 911 більш нейтральну керованість і поліпшений розподіл ваги по осям.

 
 

Дизайн екстер'єру, натхненний ранніми поколіннями 911
Новий 911 Cabriolet виглядає більш широким, самовпевненим і м'язистим, ніж його попередник. Виразні колісні арки обрамляють колеса вражаючого розміру: 20 дюймів спереду і 21 дюймів ззаду. Ширина кузова моделей із заднім і повним приводом тепер однакова. Ширина в області задньої осі збільшилася на 44 мм. Передня частина автомобіля, також розширена на 45 мм, отримала традиційний елемент, який був відмітною рисою ранніх поколінь 911: витягнутий вперед капот із ефектною виїмкою перед лобовим склом. Це візуально збільшує довжину автомобіля і додає його зовнішності ще більшу динамічність.

 

Ключовим елементом задньої частини всіх моделей є значно розширений задній спойлер із змінним положенням, а також елегантна суцільна тонка світлодіодна смуга. Весь кузов автомобіля, за винятком передньої і задньої частини, тепер зроблено з алюмінію.

 

Новий дизайн салону з чіткими лініями
Салон нової моделі відрізняється особливою виразністю. Дизайн передньої панелі визначають чіткі прямі лінії і втоплені прилади. Як і у першому 911, нова передня панель кабріолета обмежена двома горизонтальними лініями, що проходять по всій ширині салону. Біля центрального тахометра розташовані два тонких безрамкових дисплея, виконаних за технологією Freeform, що відображають інформацію для водія. Центральний дисплей Porsche Communication Management (PCM) тепер має діагональ 10,9 дюйма і забезпечує легкість управління без відволікання від дороги.

 

Високотехнологічні системи допомоги водієві, що підвищують безпеку та комфорт
Черговою світовою інновацією Porsche став режим руху Wet, який входить до базової комплектації. Ця функція визначає наявність вологи на дорожньому покритті, відповідним чином готуючи системи управління і попереджаючи водія. Після цього активуються спеціальні налаштування для підвищення безпеки руху простим натисканням кнопки або за допомогою перемикача режимів руху на рульовому колесі (пакет Sport Chrono). Також до стандартної комплектації входить система попередження про зіткнення з функцією гальмування. Вона визначає ризик зіткнення з автомобілями, пішоходами і велосипедистами і при необхідності попереджає водія або самостійно виконує екстрене гальмування. Довершує стандартну комплектацію 911 Cabriolet система допомоги при паркуванні, що включає камеру заднього виду. Опціонально для 911 пропонуються система нічного бачення з тепловізійною камерою, адаптивний круїз-контроль із автоматичним регулюванням дистанції і функцією Stop-and-Go, а також реверсивний захист пасажирів.

06.02.2019

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Одеса.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.